Recente inhoud door AirForce

  1. A

    Ervaring gezocht Gair training centre Portugal

    of baangarantie of modulair modulair is het enige wat te overwegen is momenteel tenzij ze je kunnen beloven een baan te geven.
  2. A

    EPST pay to fly slavery

    First pay 150.000€ for over expensive training and then be forced into a 50.000€ pay to fly contract... "Conveniently dropping the excuse that Type Rating and Line Training are just training (what we have been saying for years) to count those "opportunities" as "placement", flight schools...
  3. A

    EPST pay to fly slavery

    http://www.cockpitseeker.com/2015/banks-not-buying-it/ .. the kind of "job offer" where: a fee of £100 is chargeable for Stage 2 of the assessment process (non-*refundable). A fee of £150 is chargeable for Stage 3 (also non-refundable). The pilot must self-fund Type, Base and Line Training...
  4. A

    Crash Germanwings Zuid Frankrijk

    Nog meer werken onder de EASA FTL, dat is wat we nodig hebben :eek: En liefst ook nog meer asociale contracten / praktijken en corruptie onder banken, vliegscholen en airlines. http://www.telegraaf.nl/binnenland/23883171/___Uitgebuite_piloot_gevaar___.html Laten we vooral doorlullen over...
  5. A

    AMS basis easyJet

    Redmatter heeft wel een sterk punt... Contract en randvoorwaarden zijn niet acceptabel. Dit soort werkvoorwaarden kan je geen carriere volhouden! (je zou denken dat na de germanwings crash, dit soort werkomstandigheden niet meer gebanaliseerd worden. Tijd voor de lokale mensen en vakbond om...
  6. A

    Crash Germanwings Zuid Frankrijk

    Volledig correct... Maar 11u werken terwijl je om 4u uit je nest moet helpt ook niet echt. Wie houdt deze job nog vol?
  7. A

    Crash Germanwings Zuid Frankrijk

    verklaring van de ex vriendin http://www.telegraph.co.uk/news/aviation/11501075/Andreas-Lubitz-planned-spectacular-gesture-that-would-go-down-in-history-claims-ex-girlfriend.html "but she added that he suffered from the pressure of his job, stating: "We spoke a lot about work and then he...
  8. A

    Uren in de USA geldig voor SEP recency

    Uiteraard gelden deze uren.
  9. A

    Banen voor het oprapen!

    Ga toch naar huis met je EPST propaganda! Er zijn genoeg mensen die na 3-5jaar nog steeds geen baan hebben van EPST... En van die onbestaande "plaatsing" heb ik genoeg collegas horen klagen! Er zitten al meer dan 1000 piloten (NL alleen!) werkloos thuis, en jij komt hier reclame maken om de...
  10. A

    Piloot worden - Vervlogen droom of gaat het beteren?

    Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil... De werkdruk is gigantisch bij de airlines tegenwoordig. Er wordt zo hard gewerkt, dat de huidige generatie blij mag zijn als ze de pensioenleeftijd halen zonder dood te vallen. De salarissen staan steeds meer en meer onder druk. Als je al...
  11. A

    Piloot worden - Vervlogen droom of gaat het beteren?

    Eens zien of je nog steeds een roze bril hebt na 10 jaar luchtvaart... Ik wens jouw generatie veel succes een normaal leven uit te bouwen met de huidige werklast en ever decreasing salaries!
  12. A

    Piloot worden - Vervlogen droom of gaat het beteren?

    Redelijk simpel... De markt wordt niet groter... Dus als er lowcost (trans, ryanair, ...) groter wordt, dan worden de majors kleiner. Het ene bedrijf groeit ten koste van het andere. Extra piloten zijn er dus niet nodig. Is gewoon een verschuiving van bedrijf naar bedrijf... Jezelf wijs...
  13. A

    Klote financiering

    Stella... Jeugddroom... :grijns: Dit meen je niet? En waar denk je een baan te vinden?
  14. A

    Twijfels/advies

    Je kan perfect een EASA CPL halen daar. Daar bovenop een FAA CPL IR ME, en die FAA IR ME in Europa laten converteren ( mits je ergens een distance learning ATPL theory doet) Heb je FAA en EASA brevetten voor een fractie van wat die "scholen" in NL vragen.
  15. A

    Twijfels/advies

    Als je het dan toch wil doen dan kan ik je enkel aanraden om het in de USA te gaan doen voor een derde van wat je in Nederland gaat betalen. Kwaliteit even goed, en die praatjes van de vliegschool moet je echt niet geloven. Een CPL is een CPL. Als je het risico neemt op nu piloot te worden...
Terug
Bovenaan