Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het heeft in ieder geval de aandacht van de politiek:
https://www.ed.nl/airport/beter-landingssysteem-eindhoven-airport-lijkt-kwestie-van-lange-adem~ac30086e/
Eigenlijk van de zotte dat een relatief druk en mistgevoelig veld als EIN niet gewoon Cat3B no DH is. Zal wel iets te maken hebben met het feit dat het onder militair beheer ligt. Toch? Een slapende luchthaven als MST beschikt tenslotte ook ‘gewoon’ over een CAT3 nadering.
https://www.aopa.org/News-and-Media/All-News/2020/January/Pilot/hands-off?utm_source=ebrief&utm_medium=email
Ik schat nog 1 generatie en de F/O is geschiedenis. :snore:
Ach ja, there is no such thing as bad publicity zou MOL zeggen.
https://www.ad.nl/binnenland/klm-onder-vuur-omdat-moeders-die-borstvoeding-geven-zich-moeten-bedekken~a34dfc41/
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/definitief-geen-airbus-a350s-voor-klm-meer-boeing-787s
Het komt van Luchtvaartnieuws, dus dan is het waar. Écht waar. ;)
:wegkwijt: Wat wordt het straks saaaai op AMS. Tijd voor een Premium Eco met al die 3-4-3 in de T7 en 3-3-3 in de 78.
Nou.. hoe zit het eigenlijk met het verloop momenteel? En dan bedoel ik niet alleen richting de Koninklijke, maar ook pensioneringen, gouden bergen elders, etc.
Was dit niet het baantje waar Hud op aasde?
https://vnconline.nl/actueel/cabinecollega-en-vnc-ere-lid-mathi-bouts-opnieuw-lid-raad-van-commissarissen-af-kl
Wij zijn enorm blij en trots dat Mathi Bouts - KLM cabinecollega en VNC (ere)lid - wederom voor alle KLM’ers de medewerkersbelangen...
Jammer als het waar is, maar ook niet geheel onverwacht. Het geeft wel wat meer invulling aan de gedachte dat AF zich meer op de premium markt richt qua product. ;)
Wordt het KL-vliegerkorps nòg efficiënter t.o.v. AF dan nu al het geval is.
In other news...
De directie maakt zich op voor de volgende ronde, uit de CEO column van vandaag:
Met de start van de maand april, sluiten we ook het eerste kwartaal van 2019 af. Het was een lastig operationeel kwartaal door weer, wind, maar ook technische problemen. Ook zien we druk op de financiële resultaten...