woonhok luton

marauder

New member
hey dudes en dudettes, ik begin binnenkort ook bij de oranje club op de 737 en ga hoogstwaarschijnlijk naar luton toe. Heeft er iemand nog woonruimte tips of is er iemand nog op zoek naar een huisgenoot?alle tips welkom, :)

greetz, Marauder
 
He D proficiat, ga je nu eindelijk je vrienden uit het altijd sfeervolle vriendelijke Deutschland verlassen? Hebben ze al een afscheidsparty voor je georganiseerd ? Of eeuh zit dat er gezien je (niet zo) lange dienstverband net niet in ? :D :D :D

succes in Luton

gjk
 
Gefeliciteerd!!!!! Je verlaat de mooiste stad van West Europa voor het ranzigste en goorste deel van Engeland.
 
@gjk; volgens mijn contract heb ik pas na 25 dienstjaren recht op een afscheids-kop koffie.....helaas kom ik hiervoor dus 23,5 jaar tekort.

@sandertje; zodra ik een bar heb gevonden waar ik het biertje in termijnen kan afbetalen.

@sheik; nee hoor, ik zal nog regelmatig in Amsterdam te vinden zijn. Je beschrijving van Luton is trouwens vrij correct, voor windsor castle was helaas een erg lange wachtlijst, dus begin ik gewoon lekker in the gutter.

:cool:
 
overwegen: Harpenden, Hitchin, St. Albans, Ware

vermijden: Dunstable, Luton Town

Genoeg leuks, wel even zoeken. 49015 en Whoop Whoop weten meer.

Good luck!
 
De plekken die flyinggirl al noemt, en wellicht nog Milton Keynes. Half uurtje rijden vanaf LTN, vond ik zelf een prettige omgeving om te wonen.

Wordt hierboven al genoemd maar ben ook niet zo'n fan van luton town, maar dat is persoonlijk natuurlijk:)
 
Bedankt voor de tips! Hebben jullie allicht ook nog advies wat de beste manieren zijn om te huren daar. Via een agency of zijn er betere manieren?
 
Back
Top