Wizzair verder in de problemen....

Basic T

New member
Heb begrepen dat de salarissen deze maand niet betaald zijn en dat Budapest airport nu een afbetalingsregeling wil binnen afzienbare tijd voor de nog steeds niet betaalde airport-fees.

Kan iemand binnen Wizzair dit bevestigen???


:D
 
En ik kon daar nog wel op gesprek komen in het begin.....
Ik ben blij dat ik voor een stabielere maatschappij heb gekozen.

Weer een lowcost maatscappij aan de afgrond. :mad:
 
In Hongarije schijnt het de gewoonte te zijn om salarissen te betalen op de 10e van de navolgende maand. Dus het is normaal dat er nu nog geen salarissen zijn betaald.
 
Klopt, ik las ook dat het erg slecht gaat met wizz air. 25 miljoen ullo extra geld is zo op als er weinig binnenkomt. De winter is toch moeilijkste periode. Ik sprak onlangs met een ex hoge pief van een low cost maatschappij in uk ( ex GO) en die vertelde dat ze pas break even konden draaien met 17 kisten en dat was in een tijd dat ze meer voor een ticket konden vragen dan nu met alle concurrentie. Je moet toch behoorlijk wat kisten hebben en vullen wil je wat knaken binnen krijgen.
 
Wat Basic-T op doelt is waarschijnlijk dat de salarisen van de maand November nog niet betaald zijn. Het is inderdaad gewoonte dat de salarisen voor de 15de van de volgende maand moeten betaald zijn.

Ik zit nog tot eind van de maand bij de grote concurent van Wizz en de geruchten gaan al een tijdje dat Wizz een moeilijke winter door gaat.

De beste wensen voor iedereen, ook bij wizz!

Pointer :D
 
Is die 25M euro al binnen dan? Wordt volgens een 3dehands verhaal van iemand die er dichtbij zit nog over onderhandeld..naja, ik hoop dat die lui zich vergissen, succes daaro, enne Ewaldo, stuur me es ff een mailtje over hoe het daar is.
 
Beetje late reactie, maar ik las het volgende op de wizzair site:

...Two more aircraft, which are brand new will be put into fleet at the beginning of 2005, and this will increase the frequencies and the number of destinations as well. Further on, we plan to introduce about 10 brand new aircraft per year, which means that by 2007 Wizz Air will have a fleet of 35-40.

Ze hebben nu 6 kisten en blijven uitbreiden in zowel bestemmingen als vloot dus hopelijk dat dit hen redt, in tegenstelling tot V bird waarbij vlootuitbreiding op korte termijn niet mogelijk was...

...en die vertelde dat ze pas break even konden draaien met 17 kisten en dat was in een tijd dat ze meer voor een ticket konden vragen dan nu met alle concurrentie.

Ik neem aan dat de loonkosten in hongarije c.q. polen lager zijn dan in het westen wat ook weer een voordeel is...
 
Back
Top