Hoeveel stoelen zijn er nu bij Arke gevuld met seizoensconctracten dan?Heren,
Nu maar hopen dat wanneer er nieuwe kisten komen, de stoelen voorin ( cockpit ) gevuld gaan worden met mensen die bij ArkeFly een carriere kunnen hebben. Lees: Upgrade's en mensen die een vaste baan krijgen in de rechterstoel i.p.v. seizoens contracten.
El Stevo
Gewaagd.... Maar goed....
Aangezien Thomas Cook (Neckermann) en OAD/Hotelplan voor hun ICA serieus aan het shoppen zijn bij TFL (Daar KLM hen waarschijnlijk te duur wordt).... 2x ICA Machines erbij.
Over IT.. Daar bied je iets te weinig keuze vind ik, wellicht 2x poll??
TFD april 2011, in de zomer 2x zomerlease, TFE in 2012.
Waarom heb je zelf nog niet gestemd?
Nothing stopping TC, OAD et al from starting their own Airline.
Just as likely as any scenarios presented above imho.
En hoe ziet de Belgische constructie er dan uit?facts vanuit TC. Dit speelt al een maand of wat.
TC kijkt of eenzelfde constructie als in Belgie tot de mogelijkheden behoord en of TUI dat wil.
too less passengers.
Kom op zeg, verdiep je in de materieEn hoe ziet de Belgische constructie er dan uit?
Zit denk nog zat TUI productie bij HV.....
En verder denk ik niet dat we teruggaan naar de geschiedenis (HXL: combi van TC en TUI)......
Het probleem met 737 uitbreiden is vooral; wat doe je er in de winter mee? Momenteel kan er nog worden doorgevlogen met 3 737 in de winter, maar wat moet men met de 4e? en de 5e? en eventuele 6e? Die moet je wel voor een goede deal kwijt kunnen in de winter..
Met 1 groot verschil... toen waren er 3 partijen (HXL, TC, TUI).... Nu 2..Zit denk nog zat TUI productie bij HV.....
En verder denk ik niet dat we teruggaan naar de geschiedenis (HXL: combi van TC en TUI)......