Wie schiet...??? Uitbreiding ArkeFly

Wie schiet...??? Uitbreiding ArkeFly


  • Total voters
    26
El Stevo

Gewaagd.... Maar goed.... ;)
Aangezien Thomas Cook (Neckermann) en OAD/Hotelplan voor hun ICA serieus aan het shoppen zijn bij TFL (Daar KLM hen waarschijnlijk te duur wordt).... 2x ICA Machines erbij.
Over IT.. Daar bied je iets te weinig keuze vind ik, wellicht 2x poll??
TFD april 2011, in de zomer 2x zomerlease, TFE in 2012.
Waarom heb je zelf nog niet gestemd?
 
Heey,

Hmmmm ik zag pas later dat ik op een eerder moment het aantal opties moest kiezen.... Vandaar nummer 4 de combi, die kan je dan altijd hier toelichten natuurlijk.

Ik zal zelf ook even stemmen.

Groeten Steef
 
Heren,

Heb gestemd voor 3 ICA kisten, niet direct maar op termijn zeker. De routes die Martinair vloog zijn in mijn beleving ZEKER gewild bij het publiek. KLM zal voor veel reis organisaties veel te duur zijn. Dat is weer niet wenselijk omdat dan de klanten over de grens gaan shoppen.

Nu maar hopen dat wanneer er nieuwe kisten komen, de stoelen voorin ( cockpit ) gevuld gaan worden met mensen die bij ArkeFly een carriere kunnen hebben. Lees: Upgrade's en mensen die een vaste baan krijgen in de rechterstoel i.p.v. seizoens contracten.

En uiteraard voordat er ook maar IETS gebeurd moet El Stevo de upgrade in! :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Heren,
Nu maar hopen dat wanneer er nieuwe kisten komen, de stoelen voorin ( cockpit ) gevuld gaan worden met mensen die bij ArkeFly een carriere kunnen hebben. Lees: Upgrade's en mensen die een vaste baan krijgen in de rechterstoel i.p.v. seizoens contracten.
Hoeveel stoelen zijn er nu bij Arke gevuld met seizoensconctracten dan?
 
El Stevo

Gewaagd.... Maar goed.... ;)
Aangezien Thomas Cook (Neckermann) en OAD/Hotelplan voor hun ICA serieus aan het shoppen zijn bij TFL (Daar KLM hen waarschijnlijk te duur wordt).... 2x ICA Machines erbij.
Over IT.. Daar bied je iets te weinig keuze vind ik, wellicht 2x poll??
TFD april 2011, in de zomer 2x zomerlease, TFE in 2012.
Waarom heb je zelf nog niet gestemd?

Hoe weet jij dat Cook en OAD SERIEUS aan het shoppen zijn bij TFL. Gokje of feiten????
 
facts vanuit TC. Dit speelt al een maand of wat.
TC kijkt of eenzelfde constructie als in Belgie tot de mogelijkheden behoord en of TUI dat wil.
 
Own House Airline

Own House Airline

Nothing stopping TC, OAD et al from starting their own Airline.

Just as likely as any scenarios presented above imho.
 
En hoe ziet de Belgische constructie er dan uit?
Kom op zeg, verdiep je in de materie ;)

TC heeft meebetaald aan de aanschaf/betaald mee aan de lease van een 2eB767 van JAF, Beide 767's worden gevlogen door JAF, onder JAF vluchtnummer en met JAF crew, echter de toestellen zijn titelloos. Geen TUI smile en geen Logo's, enkel een smalle tekststrook "operated by TUI airlines Belgium"



Talsma, you are right.....
 
Het probleem met 737 uitbreiden is vooral; wat doe je er in de winter mee? Momenteel kan er nog worden doorgevlogen met 3 737 in de winter, maar wat moet men met de 4e? en de 5e? en eventuele 6e? Die moet je wel voor een goede deal kwijt kunnen in de winter..
 
Zit denk nog zat TUI productie bij HV.....

En verder denk ik niet dat we teruggaan naar de geschiedenis (HXL: combi van TC en TUI)......
 
Zit denk nog zat TUI productie bij HV.....

En verder denk ik niet dat we teruggaan naar de geschiedenis (HXL: combi van TC en TUI)......

ja maar die productie kan je niet te veel naar beneden schroeven.

Tevens gaat TFL steeds verder (te ver naar mijn idee....) met de 737's.
Een tussenlanding extra en je staat in Johannesburg, tenminste zo lijkt men te denken.
Dus die 737's kan je ook in de winter wel kwijt denk ik.

We zullen zien wat de toekomst brengt.
Ik hoop iig voor de jongens met genoeg uren dat de toekomst niet NOG MEER freelance MP DEC met zich mee brengt.........:dozey:
 
Het probleem met 737 uitbreiden is vooral; wat doe je er in de winter mee? Momenteel kan er nog worden doorgevlogen met 3 737 in de winter, maar wat moet men met de 4e? en de 5e? en eventuele 6e? Die moet je wel voor een goede deal kwijt kunnen in de winter..

Dat lukt HV toch ook met 25+ kisten in hun vloot?
 
Waarom zou TUI het gevaar aantrekken???

Als TC er ineens weer uitstapt( omdat het bij een andere club voor een cent goedkoper kan), dan heeft TUI (met airline ArkeFly) weer teveel kisten om de eigen productie te draaien.

Ik kan gelukkig niet denken op het hoogste niveau, maar het lijkt mij dat het een probleem is van TC en niet van TUI (rollen eens omgedraaid sinds 2005).
 
Back
Top