Wie gaat er zondag middag/avond of maandag ochtend/middag van Texel naar Zeeland?

J.I.P

Member
Dames en heren,

Maandag ga ik een vliegtuigje ferry-en van Midden Zeeland naar Oostwold. Echter zit ik op Texel. Logistiek gezien is dat uiteraard verre van ideaal. Aangezien er een (Oldtimer/taildragger) Fly-Inn is op Texel verwacht ik vrij veel verkeer uit het ganze land. Mocht één van jullie toevallig zondag-ochtend/middag/avond of maandagochtend/middag van Texel naar EHMZ gaan, en jullie hebben nog ergens een klein plaatsje vrij, dan hou ik mij zeer aanbevolen!! Uiteraard tegen een vergoeding o.i.d.

Ik ben redelijk netjes opgevoed, verder heb ik ook nog nooit iemand vermoord/beroofd etc. U kunt mij veilig meenemen. Bewijs van goed gedrag en referenties:biertje: kunnen uiteraard geregeld worden. Mocht u toevallig een plekje vrij hebben, stuur me een PM dan neem ik zeker contact met u op!

Alvast ontzettend bedankt!

Jaap
 
Jaap,

Volgens de deelnemerslijst komt een Piper Dakota van ene H. Volkers zaterdag uit EHMZ en vliegt diezelfde dag terug met 1 POB.
Ik zie geen andere inschrijvingen vanuit EHMZ.

Ikzelf vlieg zondag terug naar mijn thuishaven EHRD. Plek zat. Heb je daar wat aan?

PS (na PMs) -- OK, tot zondag dan.
 
Last edited:
Offtopic: Hey Jaap, heeft je vriendin nog selectie gedaan? ;)
 
Jaap,
Je hebt een mooie vlucht gemist terug naar Rotjeknor.

Hey TD en Chaseplane,
met een handle als TD had ik natuurlijk moeten weten dat er nog meer Airworkers op TX waren dit weekend! :duh:Nazgul Airlines was er ook, helemaal weggeschoven in een hoekje want geen taildragger natuurlijk...
 
Back
Top