-

Interessante vraag.
Geen idee eigenlijk.
Ik neem aan dat veel zich aanmelden nadat ze met middelbare school of studie klaar zijn dus tweede helft van het jaar.
Maar dat is puur een gok en of het echt verschil uitmaakt…
 
@aspirant008
Je hebt wel gelijk, maar als ik als werkgever kan kiezen uit 2 mensen die geschikt zijn, kies ik wel degene die meer geschikt is, of juist beter binnen het team past. Dus in die zin zou de kans groter KUNNEN zijn in periodes met minder 'concurrentie'.

Alleen of het echt helpt te wachtten tot een bepaalde periode, betwijfel ik net zoveel als aspirant en E-A.

In ieder geval, veel succes met je selectie.
 
@aspirant008
Je hebt wel gelijk, maar als ik als werkgever kan kiezen uit 2 mensen die geschikt zijn, kies ik wel degene die meer geschikt is, of juist beter binnen het team past. Dus in die zin zou de kans groter KUNNEN zijn in periodes met minder 'concurrentie'.

Alleen of het echt helpt te wachtten tot een bepaalde periode, betwijfel ik net zoveel als aspirant en E-A.

In ieder geval, veel succes met je selectie.
Helemaal mee eens. Echter is nu de realiteit dat ze dit jaar pas 1 klas zijn gestart met slechts 9 studenten. Streven naar 60 studenten per jaar, 5 klassen van 12. Ze hebben mensen hard nodig maar het is een illusie om te denken dat de selectie nu gemakkelijker is geworden. De standaard is hetzelfde gebleven (logisch ook).
 
Back
Top