Wat wij missen uit de U.S.A.!

Hey Kuperus,

Ik werk toevallig als hulpkracht bij de jumbo en bij 1 van de 7 zekerheden staat dat mocht een product niet in het assortiment van de winkel zitten, kun je deze wel laten bestellen. Ik weet zeker dat hij nog in het algemene assortiment zit dus je kan wel vragen of ze voor jou een doos bestellen!:biertje:

Just a tip!

Q10
 
Om hier toch even op terug te komen... Iemand bekend met de John Young Pkwy? Dat is een veel te lange weg, dat te veel op een Highway lijkt. Jammer is dat ze om de 300 meter stoplichten hebben hangen, die absoluut niet op elkaar staan afgesteld. Ook al denk je dus dat je op een snelle weg zit, mag je elke 300 meter stil staan voor die stoplichten, wat tot mij elke keer weer irritatie wekt... :stapelge:

Dit is me alleen hier in Florida opgevallen, ik weet niet of ze in andere gebieden wel van de groene golf gehoord hebben. (?)

Loopt die niet ook in de buurt van Orlando, richting Miami? Ben er eens overheen gekacheld met mijn Pa als ik het goed heb. De stoplichten zijn uit mijn herinnering verdreven gelukkig :)
 
heb hun website bekeken, maar in de webshop hebben ze het niet, moet er maar eens langs gaan hier in het centrum...
 
Moest ik toevallig gister Mountain Dew invoegen in ons lokale assortiment haha, wat een toeval. Ik zal even kijken hoe duur ze zijn, moet zo werken want dat ben ik even vergeten.

Greetz
 
bij jumbo zijn ze 99 cent

heb ondertussen in dld bestel site gevonden met 5 euro verzendkosten, daar kosten 24 blikjes iets van 10 euro... is dus nog te doen.
 
Wat ik écht mis is 7/11. Geen gezeur van een SGP, gewoon 24/7 boodschapjes kunnen doen.:biertje::yeehaa:
 
7/11 heb je hier ook wel, alleen veel minder... moet zeggen dat openingstijden hier in NL al redelijk versoepeld zijn, was eind vorig jaar in Duitsland in een middelgroot dorp... (4 flinke supermarkten) maar allen sloten ze de deuren om 18:00 en zondag waren ze ook allemaal dicht.
 
Mountain dew

Mountain dew

bij jumbo zijn ze 99 cent

heb ondertussen in dld bestel site gevonden met 5 euro verzendkosten, daar kosten 24 blikjes iets van 10 euro... is dus nog te doen.

Nu is mountain dew ook gewoon bij de AH te vinden! Het gaat de goede kant op!
 
ow... i wish... er was er vroeger wel een in amsterdam, maar die is ook een eenzame dood gestorven geloof ik....

TGI-Fridays anyone? :)....

[edit]oh ja, Jumbo heeft weer volop Mountain Dew, zelfs Pathé bios heeft het in haar assortiment zitten tegenwoordig!!![/edit]
 
Ik mis die heerlijke lange zomer, het outdoor leven, het vvorspelbare weer...ik zou er zo weer heen gaan. Hebben ze geen pilotentekort? :)
 
De carl's jr guacamole bacon burger.

De helft van je dagelijks benodigde calorieën in één broodje, maar the best burger I ever tasted!
 
Back
Top