Wat wij missen uit de U.S.A.!

Ik mis de domheid van de gezelligste mensen van de camping.
de wijven die mij supersexy vinden, omdat ik half zus half zo ben en ook nog is met een NL'se accent praat. Ze nooit arrogant doen en doen alsof je een ster bent.
Het lui lekker leven.
Huizen die op een berg staan met heel veel bomen eromheen (hollywood)
Alle grote dingen, zoals de golden gate bridge en wat mooie gebouwen.
Echte rode lopers, aanzien van een land...
Maar serieus in LA vinden alle meisjes Indo's super knap:kiss:
Lekkere capsonis hierzo, maar het is wel zo:haha:

Overigens in Azië mis ik ook het één en ander.
Iedereen is daar zo open tegen elkaar, iets wat ik mis in deze maatschappij.
Mensen zijn daar niet zo individualistisch en dat is erg jammer dat dat hier wel is.
 
Grilled chicken deluxe van Blimpy's, voor 10 dollar je tank vol gooien, 100 mijl rijden zonder één keer van baan te hoeven verwisselen, all you can eat buffets, 150 kanalen op de t.v. en nog niks leuks kunnen vinden, politieagenten die je kan overtuigen van het feit dat je te hard reedt omdat je de verwarming zo snel mogelijk warm wilde hebben, outlet stores waar de prijs voor een broek lager was dat de de kosten van de peut om er te komen, drive-inn pin automaten, op een zondagmiddag naar de foodcourt om alle samples te proeven en vervolgens weg gaan met een complete maaltijd in je mik.

En zo kan ik nog wel even door gaan... ;)
 
Ik mis de domheid van de gezelligste mensen van de camping.
de wijven die mij supersexy vinden, omdat ik half zus half zo ben en ook nog is met een NL'se accent praat. Ze nooit arrogant doen en doen alsof je een ster bent.
Het lui lekker leven.
Huizen die op een berg staan met heel veel bomen eromheen (hollywood)
Alle grote dingen, zoals de golden gate bridge en wat mooie gebouwen.
Echte rode lopers, aanzien van een land...
Maar serieus in LA vinden alle meisjes Indo's super knap:kiss:
Lekkere capsonis hierzo, maar het is wel zo:haha:

Overigens in Azië mis ik ook het één en ander.
Iedereen is daar zo open tegen elkaar, iets wat ik mis in deze maatschappij.
Mensen zijn daar niet zo individualistisch en dat is erg jammer dat dat hier wel is.

Ik heb een paar vragen,
Hoe vol ben jij van je zelf? En hoe oud ben je? (Dat zijn serieuze vragen.)
 
Last edited:
@naudjuh
In deze thread hoef je geen serieus antwoord te geven. Mijn fantasie ten aanzien van Amerika mag ik hier toch hopelijk wel zelf beschrijven, daarin heeft u weinig te vertellen.
Amerika zit op dit moment op zijn kont, daar heb je niets te zoeken aan economische vruchtbaarheid.
Als we het niet over geld hadden zou Amerika voor mijn gevoel het mooiste land ooit zijn, de diversiteit aan dier, reliëf, landschap, cultuur en gewoontes maken het helemaal af.
De kwestie geld in de de andere thread was inderdaad fout van me, als je daar goed kijkt heb ik de posts ook weggehaald.

Dat u Hollywood aanziet voor een ghetto, daar kan ik niets aan doen.
Een ghetto hoort ook bij het straatbeeld en ik bezoek die net zo goed. Ik had het wel over Beverly Hills en centrum, dus dat klopt wel en één ieder weet dat ik dat bedoel. Iedere stad kent wel een achterbuurt:confused:
Echte rode lopers kun je overal kopen?? Natuurlijk kan dat, maar ik heb het over sterren die ik daar graag overheen zou zien lopen en niet de BN'ers zoals Jantje Smit en Albert Verlinde.
Sorry voor mijn spellingsfout: capsones.

Ik ben erg vol van mezelf, ik heb besloten op korte termijn niet een pilotenopleiding te volgen en/of selectie te doen, maar gewoon te beginnen aan een HBO. Naar aanleiding van uw veel geplaatste posts, derden en kenners heb ik dat besluit genomen.

Wat vindt u dat u mist?
- Mooie vrouwen.

Beetje iets voor een 17 jarige, als het goed is zit je al op een leeftijd dat je stabiel bent en al een vrouw hebt.:dozey: Helaas lukt dat bij de meeste piloten niet:haha:

Nog zoiets:
Vandaag weer lekker op het terras in de zon gezeten en aan het zwembad liggen slapen.

Dat is toch het lui lekker leven of niet dan?


Erg jammer dat je me zo op het schavot wil zetten en mijn verleden erbij wilt betrekken.
gr.
 
Last edited:
@BEER,

En Stoelen in Banken waar je niet op kan zitten maar alleen maar in kan liggen :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
@naudjuh
In deze thread hoef je geen serieus antwoord te geven. Mijn fantasie ten aanzien van Amerika mag ik hier toch hopelijk wel zelf beschrijven, daarin heeft u weinig te vertellen.
Amerika zit op dit moment op zijn kont, daar heb je niets te zoeken aan economische vruchtbaarheid.
Als we het niet over geld hadden zou Amerika voor mijn gevoel het mooiste land ooit zijn, de diversiteit aan dier, reliëf, landschap, cultuur en gewoontes maken het helemaal af.
De kwestie geld in de de andere thread was inderdaad fout van me, als je daar goed kijkt heb ik de posts ook weggehaald.

Dat u Hollywood aanziet voor een ghetto, daar kan ik niets aan doen.
Een ghetto hoort ook bij het straatbeeld en ik bezoek die net zo goed. Ik had het wel over Beverly Hills en centrum, dus dat klopt wel en één ieder weet dat ik dat bedoel. Iedere stad kent wel een achterbuurt:confused:
Echte rode lopers kun je overal kopen?? Natuurlijk kan dat, maar ik heb het over sterren die ik daar graag overheen zou zien lopen en niet de BN'ers zoals Jantje Smit en Albert Verlinde.
Sorry voor mijn spellingsfout: capsones.

Ik ben erg vol van mezelf, ik heb besloten op korte termijn niet een pilotenopleiding te volgen en/of selectie te doen, maar gewoon te beginnen aan een HBO. Naar aanleiding van uw veel geplaatste posts, derden en kenners heb ik dat besluit genomen.

Wat vindt u dat u mist?
- Mooie vrouwen.

Beetje iets voor een 17 jarige, als het goed is zit je al op een leeftijd dat je stabiel bent en al een vrouw hebt.:dozey: Helaas lukt dat bij de meeste piloten niet:haha:

Nog zoiets:
Vandaag weer lekker op het terras in de zon gezeten en aan het zwembad liggen slapen.

Dat is toch het lui lekker leven of niet dan?


Erg jammer dat je me zo op het schavot wil zetten en mijn verleden erbij wilt betrekken.
gr.

He Firekiddo,

Bedankt voor je post. Je fantasie mag je zeker beschrijven, daar is Airwork tenslotte deels voor, voor onzinnig geklets.

Hollywood had ik eerst wel een redelijk hoge pet van op, die pet is toen afgevallen en uiteindelijk blijft Hollywood op sommige plekken best wel leuk. Toch, ik heb nog nooit zo veel sex shops e.d. op 1 boulevard gezien dan het hoofddeel van Hollywood BLVD. Not that I care maar toch, je merkt dat er een ander sfeertje hangt. Dat je een 'ghetto' wilt bezoeken is prima, ga alleen niet richting Compton :airforce:

Mbt die rode lopers ben ik het helemaal met je eens, Nederland denkt altijd dat het wat voorstelt maar als je even buiten de deur denkt gaat dat beeld al snel weg.

Proficiat met de keuze van je opleiding, slim om nu niet aan een vliegopleiding te beginnen. Het was niet mijn bedoeling je op het schavot te zetten, wat ik duidelijk probeer te maken is dat je moet oppassen hoe je op andere mensen overkomt, vooral voor een vlieger is het belangrijk dat je niet al te arrogant overkomt op je collega's. Zo kan ik me nog een ACE herinneren die bij BA was begonnen, en er na 3 maanden op de lijn uitlag omdat hij tegen verschillende captains letterlijk had gezegd: 'What the fuck are you doing, you are supposed to do it this way.' Pas op dat je niet ook gezien wordt als een te arrogant mannetje, en dat is goedbedoeld advies.

Bij deze dan ook excuses voor mijn vorige post!

(p.s. Ik ben zelf 20, dus nog niet echt op zoek naar een vrouw en kinderen ;)!)
 
... 100 mijl rijden zonder één keer van baan te hoeven verwisselen ...

Om hier toch even op terug te komen... Iemand bekend met de John Young Pkwy? Dat is een veel te lange weg, dat te veel op een Highway lijkt. Jammer is dat ze om de 300 meter stoplichten hebben hangen, die absoluut niet op elkaar staan afgesteld. Ook al denk je dus dat je op een snelle weg zit, mag je elke 300 meter stil staan voor die stoplichten, wat tot mij elke keer weer irritatie wekt... :stapelge:

Dit is me alleen hier in Florida opgevallen, ik weet niet of ze in andere gebieden wel van de groene golf gehoord hebben. (?)
 
Pattyboy10, stoplichten in de USA: VRESELIJK!! Geen enkel licht staat op elkaar afgesteld. Pacific Coast Highway kan er ook wel wat van.. Nergens staan ze overigens volgens mij op elkaar afgesteld, en 'on demand' stoplichten kennen ze volgens mij ook niet. De keren dat ik sta te wachten voor een rood licht terwijl er in de verre verte geen auto te zien is om 04:30 's ochtends zijn ontelbaar.
 
Na 2,5 jaar wonen in NC heb ik anderhalve week geleden voor het eerst hier een groene golf meegemaakt...
 
beer, die volle tank voor 10 dollar is echt iets 1990's. Toen kostte een gallon 99 cent. Nu betalen we voor het goedkoopste 2.75, bijna een quarter minder dan 3 maanden geleden.
10 dollar=100km?

Groene golf, wat een uitvinding zou dat zijn hier. Hier ook zo'n weg, voormalige I-5, met een 45mph speed limit. Om de halve mijl een stoplicht. En springt altijd net op rood als je eraan komt.

Wat er in Hollywood op het rode tapijt rond loopt heeft mijn respect allang verloren, behalve 1 of 2. Drugs, alcohol, affaires, grote bek, iaw niet het goede voorbeeld wat je zou denken. En allemaal hebben ze een of ander stom excuus.
 
beer, die volle tank voor 10 dollar is echt iets 1990's. Toen kostte een gallon 99 cent. Nu betalen we voor het goedkoopste 2.75, bijna een quarter minder dan 3 maanden geleden.
10 dollar=100km?

Groene golf, wat een uitvinding zou dat zijn hier. Hier ook zo'n weg, voormalige I-5, met een 45mph speed limit. Om de halve mijl een stoplicht. En springt altijd net op rood als je eraan komt.

Wat er in Hollywood op het rode tapijt rond loopt heeft mijn respect allang verloren, behalve 1 of 2. Drugs, alcohol, affaires, grote bek, iaw niet het goede voorbeeld wat je zou denken. En allemaal hebben ze een of ander stom excuus.

Allemaal een moeilijke jeugd gehad he.
 
Wat is mis:

-NHL
-benzine prijs (ookal is ie niet meer zo mooi als ie was)
-'Turn on red'
-de bioscoopprijzen
-Goeie cheesecake (Cheesecake Factory bijv.)
-parkeerkosten van de parkeermeters op Ocean Drive in Miami
-auto prijzen
-scenery/ landschap en diversiteit ervan
-de vele airshows

Al je geld hebt is de USA gewoon een leuk land en is het er goed toeven. Heb er altijd met veel plezier gewoond.
 
beer, die volle tank voor 10 dollar is echt iets 1990's. Toen kostte een gallon 99 cent. Nu betalen we voor het goedkoopste 2.75, bijna een quarter minder dan 3 maanden geleden.
10 dollar=100km?

Dat kan wel kloppen inderdaad. Beer is ook geen 18 meer. :D
Ik betaalde vorig jaar in Vegas inderdaad rond de 2.80 voor een gallon. Nog een koop je by the way. ;)
 
Rechtsaf door rood.
Texmex
Abercrombie
Outlets
Red Lobster
Auto's met zoveel cilinders dat als er 1 uitvalt je het niet doorhebt.
parkeerplaatsen waar elke plaats groot genoeg is voor een tank en dan de hoeveelheid parkeerplaatsen, altijd in overvloed.
:biertje:
 
Nou die mooie vrouwen waren denk ik allemaal met vakantie de keren dat ik er ben geweest...

Kennelijk dus allemaal op vakantie in eigen land. In Florida kijk ik op het moment mijn ogen uit! Moet er wel even bij zeggen dat ik naar iets jongere vrouwen mag kijken en dat een derde van de vrouwen braziliaans is maar dat maakt niet uit!!!
 
Back
Top