Wat wij missen uit de U.S.A.!

Heel weinig.

Nou goed dan..."Average Joe" met z'n Anita, als kiespijn!
 
Dit was ik nog vergeten:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=E1zstrWR3O0[/YOUTUBE]
 
De grote hoeveelheid verschillende soorten bier waaruit je kunt kiezen aan de bar: Local Brewery, Pale Ales, IPAs, Lager, waar in Nederland de keuze bij 1 of misschien 2 soorten blijft....

. :biertje:

Plus het feit dat je van elke soort een sample mag proeven als je niet kunt kiezen :grijns:
 
Wat ik allemaal mis (ook een aantal herhaald van jullie):
- Mountain Dew!!!!!!!! (Ik ga op zoek naar een jumbo, om te zoeken).
- VFR nachtvliegen, gruwelijk om te doen!!
- Het warme weer.
- Lancering van de NASA midden in de nacht (heeeeel erg mooi).
- ATC die lekker relaxed met je om gaat en geintjes maakt.
- De gruwelijk mooie en grote auto's daar.
- Rechtsaf door rood, keep your lane zijn ook leuke dingen.
- Bij een zebrapad, het stoplicht geeft aan hoe lang je nog hebt om aan de overkant te komen, best leuk vond ik zelf.
- Orlando, outlets en malls. (Maar dan mis ik weer een leuk stadje met terrasjes enzo).

Verder weet ik het even niet meer.
 
Nou, als je in de states meer keuze hebt uit bier, dan ben je nog nooit in een fatsoenlijk cafe/proeflokaal in nederland geweest hoor, ik vond het bier daar dramatisch!
 
Ik ben zelf een liefhebber van Ale en IPA bier, probeer dit in Nederland maar eens in een doorsnee bar te bestellen.... Een gemiddelde bar in de VS/Canada heeft altijd wel een stuk of 5, 6 of meer verschillende soorten op tap met meestal nog wel een local brew er tussen. In Nederland moet je voor meer keuze inderdaad naar een speciaal cafe, maar zoveel zijn die daar nu ook weer niet.

Plus het feit dat je van elke soort een sample mag proeven als je niet kunt kiezen :grijns:
Je kunt je inderdaad al behoorlijk toeter drinken voordat je je eerste biertje bestelt.... :D
 
Last edited:
mooie vrouwen! kom maar eens naar MIA of Lauderdale.... Ben hier ook al 15 jaar blijven hangen! En lekker makkelijk vliegen, vlieg een heavy, maar om mijn meisjes een dagje naar de Bahama's te vliegen kost me 110 dollar per vlieguur op een small twin. Bimini half uurtje vliegen dus ben klaar voor ongeveer dat plus gas. En natuurlijk het eten voor een picknick op het strand
 
mooie vrouwen! kom maar eens naar MIA

Tja Silicon Valley he ;) Zit hier ook niet verkeerd moet ik zeggen.

Vandaag weer lekker op het terras in de zon gezeten en aan het zwembad liggen slapen. Hoe warm was het ook alweer in Nederland?
 
Tja Silicon Valley he ;) Zit hier ook niet verkeerd moet ik zeggen.

Vandaag weer lekker op het terras in de zon gezeten en aan het zwembad liggen slapen. Hoe warm was het ook alweer in Nederland?

Ik ben toevallig maandag teruggekomen uit San Jose. Waar je weliswaar rond 2pm zonder jas buiten kon lopen, maar daar was het ook wel mee gezegd. Echt lekker is het daar nog niet...
 
Yvette: kwam net op de coolsingel in rotterdam een voetgangersstoplicht tegen dat aftelt totdat het groen gaat worden. Ze hebben dus naar je geluisterd...
 
Ik weet niet wat ik ga missen want ben nog steeds in Florida. De rijst met vlees bij Bravo supermarkets. En mischien onbeperkt pizza's eten bij Cici's voor 8 dollar.
Over meisjes gesproken. Europa is een chick paradijs vergeleken Amerika ( Orlando en omgeving). Ik heb medelijden met deze gasten hier.
 
$10 Buffet (met refills). Somehow zijn die buffets nog best lekker ook...

Mooie vrouwen heb ik ook nog niet echt gezien. En als je ze ziet, zitten ze naast een gozer in een zwarte Corvette te sms´en ofzo.
 
Good point, en die Corvette begrijp ik al helemaal niet. Toch, kom eens kijken in Phoenix (ASU is Party University Nr.1), Laguna Beach of Malibu. It will change your mind ;). Gainesville is ook leuk, stukje dichterbij ook.
 
Good point, en die Corvette begrijp ik al helemaal niet. Toch, kom eens kijken in Phoenix (ASU is Party University Nr.1), Laguna Beach of Malibu. It will change your mind ;). Gainesville is ook leuk, stukje dichterbij ook.

Moet sowieso een keer die kant op, als ik kom laat ik het je zeker weten! Florida ken ik nu inmiddels wel.
 
- Een fatsoenlijke burger van In 'N Out.
- De echte flame grilled burgers van Checker's en de subs van Blimpie's.
Niet slecht, niet slecht.
Maar kan niet tippen aan de Red Robin...

- De Wendy's mag (naast de Red Robin) naar Nederland komen.
- Free refills ook.
- Overdreven chauvinistisch gedoe niet. Begrijp me niet verkeerd, ik kan de longen uit me lijf juichen als Nederland donderdag weer scoort, maar werkelijk elk huis in Amerika heeft standaard de vlag uit. Ik hoef dat hier niet.
 
Wat ik NIET mis uit de USA:

Die ontiegelijk neppe blonde huppelkutjes die overal OH MY GOD omroepen! En voor de rest mis ik ook bar weinig..
 
Wat ik NIET mis uit de USA:

Die ontiegelijk neppe blonde huppelkutjes die overal OH MY GOD omroepen! En voor de rest mis ik ook bar weinig..

Sluut ik me volledig bij aan.

Overigens ook bij wat Steph zegt. Dat chauvinistisch gedoe van die mensen daar. Om ziek van te worden af en toe...

Wat ik dan wel weer mis zijn de Rednecks met hun enorme auto´s. :1855:
 
Back
Top