Wat te doen in Koeweit?

J.I.P

Member
Ik zit vast in Koeweit. Kan een dag duren of een week insjallah. Volgens mij is het verboden om plezier te maken hier? Tips zijn van harte welkom.... Wat kenne we hier beleven? Zat zelf al te denken om de grens met Irak over te steken om een biertje te gaan drinken in Basra :biertje: ...
 
Ik ben bang dat je gelijk heb JIP uit een donker verleden kan ik me herinneren dat er niet veel te doen is buiten het hotel. Meen dat in een van die bollen op paal een restaurant zit, maar anders is Basra inderdaad wel aantrekkelijk ...
 
Tips; zandkorrels tellen en alvast de ex-pat lifestyle oefenen voor Emirates? :D

Zie net dat je al in het land der zwarte ninja's woont. Bijna een local dus! ;)
 
expat ben ik toch al... The UAE is een fokkin "playboy-mansion-cave" in vergelijking met Koeweit ;) ...

Trouwens, ook in vergelijking met Staphorst, Rouveen en Zeeland :D
 
Last edited:
Dubai is echt de parel van het midden-oosten, je kan trouwens ook altijd nog naar Bahrein stuk beter dan boring koeweit
 
De planning was ook SJH en door naar Bahrain... Misschien morgen insjallah.. Maar goed, het is onheilspellend dat NIEMAND ook maar ÉÉN goeie tip heeft. Bij mijn weten heeft de UK ambassade een bar... Mocht het nou lang gaan duren daar maar even een kijkje nemen...
 
expat ben ik toch al... The UAE is een fokkin "playboy-mansion-cave" in vergelijking met Koeweit ;) ...

Trouwens, ook in vergelijking met Staphorst, Rouveen en Zeeland :D

Ben benieuwd wat er stond JIP:haha: Maar misschien kun je ook koeweities uit een kist gooien, of heb je daar geen para cultuur?
 
Ben benieuwd wat er stond JIP Maar misschien kun je ook koeweities uit een kist gooien, of heb je daar geen para cultuur?

Heb ergens vernomen dat je uitgewezen kan worden en in een lokale gevangenis gestopt kunt worden wanneer je verdacht wordt van het mensen uit een vliegtuig gooien... Zelf zit ik liever niet in een koeweiti gevangenis...

De tijd van het paradroppen is voorlopig helaas even over. Misschien wanneer ik hopelijk wederkeer naar de beschaafde wereld inshallah...

Je voelt je toch niet aangesproken daar in Zeeland :D ??
 
Je raakt al besmet JIP met je inshallah. Eet je nu ook al hallal?

Zoals je weet woon ik in Arnemuiden, dat is zo`n beetje het Staphorst van Zeeland, dus tuurlijk voel ik me aangesproken.
 
Eten wel, drinken niet ;) ...

Sorry dat je je aangesproken voelt... Toch ben je het met me eens zie ik.. ;)

Inshallah bekt lekker en je kunt het overal tussen plakken. Daarnaast hoor je het de hele dag, van de taxichauffeur tot over de R/T.

Heb uiteindelijk 4 dagen in Koeweit gezeten. Gelukkig met een leuke crew... Mocht iemand nog tips hebben dan zijn die van harte welkom!!
 
Nou ik zie je wel weer op EHMZ dv.

(dv. betekent deo volente en is de oud gereformeerde versie van inshallah)
 
Misschien wel wat aan de late kant, maar mocht je ooit nog weer eens een paar dagen in Koeweit hebben is tank graveyard misschien een ideetje?
 
The muslim country......... No Efes in Koeweit? In het midden-oosten moet er toch wel ergens om de hoek een illegaal flesje zijn hoor?

Komt goed insallah!

Red je het nog wel daar?

Salam Alaikoem!
 
Back
Top