Wachtlijst S&P

brokkenpiloot27

New member
Hallo allemaal,

Heb onlangs een uitnodiging gehad voor de DLR en wil me daarvoor graag via S&P voorbereiden. Nu heb ik al op verschillende plekken gelezen dat ik niet de enige ben en dat er een dikke wachtrij is.

Ik heb S&P de afgelopen week meerdere malen geprobeerd te bellen, maar krijg niemand te pakken. Ook op mijn email krijg ik geen antwoord. Waarschijnlijk zijn ze erg druk.

Heeft iemand misschien een idee op wat voor wachttijd ik momenteel zou moeten rekenen bij S&P?

Alvast bedankt!

Gr,
 
Moet je de DLR GU doen? Zo ja, bespaar het geld van een seminar. Dat is het niet waard. Je kan de GU makkelijk halen zonder die training.

Indien het voor de FU is dan is het (denk ik) wel een goed plan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb ze een tijd geleden gebeld en de wachttijden kunnen makkelijk 2 a 3 maanden zijn, misschien wel meer. ATTC en Topilots bieden ook seminars aan. Daar kun je vaak sneller terecht.

Succes
 
je kan de GU misschien wel halen, maar hoe beter je score is hoe groter je kans later bij de FU. ze gaan terug komen op je GU resultaat.

en simpel gezegd, je mag die rot test maar 1 keer in je leven doen, waarom dan niet iets meer investeren ? je hebt tenslotte hoogst waarschijnlijk net een groot bedrag voor je opleiding betaald. het is een once in a lifetime test, gelukkig :)
 
Foli, ben het met je eens dat je maar één kans krijgt en deze optimaal moet voorbereiden. Toch vind ik investeren in een seminar voor de GU echt kapitaalvernietiging. Alle testjes kun je prima voorbereiden met de CBT. Koop nog een Skytest CD'tje en je kan ook nog een beetje met de joystick rommelen voor de MIC-test. Je verbetert je niveau door het gewoon heel vaak te doen, verdere uitleg is niet nodig omdat de opzet kinderlijk eenvoudig is.

Ik ben wel van mening dat een seminar van waarde kan zijn voor de FU. Dit hangt af van de persoon in kwestie. Ben je erg onzeker voor de testdag, dan kan een seminar dat beetje houvast geven dat sommige mensen nodig hebben om goed uit de verf te komen.
 
Dat de GU zonder seminar kan, maar vooral op het oefenoefenoefenen van de testjes aankomt, geef ik je groot gelijk.

Maar voor de FU zou ik zeggen, ken ik niemand die het niet helpt. Voor de nederlanders onder ons, alleen al wat betreft het oefen van de taal, maar ook voor de gemiddelde duitser is sollicitatie-voorbereiding voor dit soort situaties cruciaal. Tenzij, en zelfs dan nog, je professioneel sollicitaties afklappert. Al schijnt dat er tegenwoordig wel bij te horen..
 
Bedankt voor jullie reacties allemaal.
S&P heeft inmiddels (!) geantwoord en de eerst mogelijke datum was 12 mei.
Daar kan ik niet op wachten dus was de keuze makkelijk.
 
Back
Top