Waar in London?

MROC Rules

New member
Hallo UK-gangers,

Vraagje: Is het te doen om ergens tussen Heathrow en Gatwick te gaan wonen? Oftewel, is er ergens een plaatsje (waar het ook nog redelijk wonen is) van waaruit je binnen redelijke tijd op beide velden kan zijn?

En verder nog suggesties voor leuke woonplaatsen in en nabij London??

Vraag 2: Klopt het dat je wettelijk vast zit aan je telefoon/internet contracten, zelfs als je voor je werk naar het buitenland "moet"?

Thanks!

:rt:

MROC
 
Re: Waar in London?

Oorspronkelijk gepost door MROC Rules
Vraag 2: Klopt het dat je wettelijk vast zit aan je telefoon/internet contracten, zelfs als je voor je werk naar het buitenland "moet"?

Nope, dat is niet waar. Je telefoon gaat via BT, dat kan je gewoon opzeggen, sommige internet contracten ook.
 
Bedoelt MROC niet of hij van zijn NL-contracten kan afkomen aangezien hij nu bezig is met "permanent" naar Engeland verhuizen?

Ik heb destijds met mijn uitschrijvingsbewijs alles kunnen opzeggen zonder verdere vragen

:D
 
Inderdaad Basic T ;)

Ik heb net met KPN gebeld, en die wisten me te vertellen dat ik gewoon moet blijven betalen tot het einde van het contract, of ik nou emigreer of niet :confused:

Klopt dit???
 
Hallo,

Als je in London wilt wonen kun je je portemonnee trekken. Het is hier Godgeklaagd duur. Zit tijdelijk in een hotel in London en kijk af en toe naar de huizenprijzen. Je wordt er niet vrolijk van.

Veel mensen kijken hier op www.rightmove.co.uk/ dit schijnt een goed site te zijn.

Hopelijk heb je er iets aan.

Groet Koning
 
Hmmm, misschien allemaal loze dreigementen. I.i.g. bij mij hebben ze alles opgezegd toen ik zei dat ik emigreerde en alles meenam, zelfs mijn bankrekening. (niet helemaal waar) Maar mijn salaris werd ook niet meer in NL betaald dus konden ze ook weinig halen. Lees de kleine letters nog eens goed en leg anders de situatie nog eens uit aan een manager.
Kan me niet voorstellen dat als het op een zaak uitkomt een rechter jouw als strafbaar ziet aangezien jij onmogelijk nog gebruik kunt maken van een dienst en jij dat nestjes met een termijn hebt opgezegd, schriftelijk.
Nogmaals dit is mijn eigen mening, misschien heb ik dan vorige keer gewoon geluk gehad maar mijn particulieren verzekering was ik met het uitschrijvingsbewijs ook direct kwijt terwijl kontrakt zegt ten allen tijden gebonden.

Succes

:D
 
Lezen is nooit echt mijn sterkste punt geweest, haha !

sorry, geen ervaring mee, alles aangehouden in ons prachtige kikkerlandje. Maar zoals Bo al zegt, die verzekeringen was ik wel zo vannaf !

suc6
 
Maar Bounty, jij hoeft toch ook niet meer te lezen? Daar heb je nu je personeel voor toch?
bowdown.gif
?
bowdown.gif
?
bowdown.gif
?
bowdown.gif
?
bowdown.gif
 
That's right, haha ! En de tripkit hoef ik ook niet meer tje sjouwuh.

Maar dat is weer allemaal voorbij over 3 maanden, haha ! Dan wordt ik koning koffie zetten ! (of niet.....)
 
HI

Ik woon in Reigate, klein dorpje tussen LHR en LGW...LGW is ongeveer 15 minuten...LHR op niet spits tijden ongeveer 40 Min...Leuk klein dorpje..iets meer posh...maar vind k nie al te erg!!
Als je meer wil weten..laat maar weten!!

Groeten
Rieko
 
Back
Top