Vragen over NLS

stopbar

New member
Beste mensen

Ik ben me een beetje aan het orienteren op de verschillende scholen. Hoe zit het met de doorlooptijd?

De NLS lijkt op zo'n 19 maanden te zitten, de KLS hoor ik wel verhalen van ver boven de 20.

In hoevere kloppen deze verhalen? En dan ben ik vooral geinteresseert in de NLS.

Bedankt!
 
Ik zou altijd realistisch blijven als ik jou was.

Opleidingstijden van 19 maanden staan leuk op een website en verkopen goed tijdens een opendag.
Maar ik denk dat er weinig mensen zijn die echt kunnen zeggen dat ze er precies zo lang over hebben gedaan.

Vertraging heb je zo, denk aan weer/planning, examen niet gehaad. you name it. En vertraging in de luchtvaart, ach is heel normaal.

Kijk vooral naar kwaliteit en naar een school waar je jezelf thuis voelt. Voel je je ergens thuis dan gaat alleen daarom denk ik de studie tijd al sneller.
Daarom.. bezoek alle scholen is mijn advies.

NLS
Stella
KLS
DFA

you name it
Succes.
 
Ik heb ook 20 maanden over de NLS gedaan. (klas na MD11man)

Kijk vooral niet naar de duur van de opleiding. Vrijwel onbelangrijk. Kwaliteit en nazorg, veel belangrijker!

SAL


PS MD11man.... moet jij je naam niet eens veranderen??
 
Er is ook een opleiding die deels op de hanze hoge school in groningen en deels op Eelde wordt gegeven, hier zit dan een onderdeel 'klantvriendelijkheid' bij en ja die duurt natuurlijk ook weer langer... die zit dan dus ruim boven de 20 maanden volgens mij. ;)Excuses... Ik dacht dit over de KLS was en niet de NLS klein leesfoutje, sorry :rolleyes: :confused:
 
Jo SAL

Alles goed?

Ik ga die naam niet veranderen, tenzij ik ooit nog een keer met een schone lei wil beginnen. Mocht Juf Diana me een keer stout vinden ofzo :cool:

See ya
 
Altimiter said:
ja typo... Belangrijk om over te gaan bitchen idd..
Misschien had er een smile bij gemoeten, op de een of andere manier snappen mensen dan dat het grappig was bedoelt en niet afzeikerig :)
Jesper :biertje:
 
Back
Top