Voorbereiding KLMFA Fase 1 AMC

Behnud

New member
Hi iedereen,

Ik ben afwachtend op het mailtje van AMC om fase 1 in te plannen voor de KLMFA selectie. Zijn er mensen die mij kunnen informeren of voorbereiden met https://www.pilotenselectietraining.nl/testen/ voldoende is en ook accuraat genoeg? Verder heb ik het boek de nieuwe assessmentgids bestudeerd.

Ik hoor graag van jullie!
 
Hey Behnud,

Welkom op het forum. Er staan verschillende 'threads' die over dit onderwerp gaan. Kijk eerst even naar de laatste link de 'kennisbank'.

Hoop dat dit helpt.

KL





 
Hoi Behnud,

De pilotenselectietraining site is in de basis een goede site. Het technisch inzit zit bij het AMC echter anders in elkaar, daarnaast vond ik het hoofdrekenen op deze site ook niet gelijk met het niveau van de hoofdrekentest bij het AMC. Voor de overige onderdelen is dit een prima site om voor te bereiden. Ik zou je wel aanraden om nog opzoek te gaan naar andere pakketen, onder andere die van pilotentraining.nl
 
Hoi Behnud,

De pilotenselectietraining site is in de basis een goede site. Het technisch inzit zit bij het AMC echter anders in elkaar, daarnaast vond ik het hoofdrekenen op deze site ook niet gelijk met het niveau van de hoofdrekentest bij het AMC. Voor de overige onderdelen is dit een prima site om voor te bereiden. Ik zou je wel aanraden om nog opzoek te gaan naar andere pakketen, onder andere die van pilotentraining.nl
Dag @luchtvaart74,

Mijn broertje gaat volgende week ook selectie doen en gebruikt nu ook pilotenselectietraining.nl, in welke zin is het hoofdrekenen afwijkend dan? Makkelijker of juist moeilijker? Heb je een voorbeeld waarin het afwijkt? Zelfde vraag eigenlijk voor het technisch inzicht en welke website dit eventueel beter naar voren komt / geoefend kan worden?
 
Hoi AvionicGeek,


Ik vond het niveau van hoofdrekenen bij het AMC van hoger niveau dan dat van pilotenselectietraining.nl. Bij het AMC krijg je bij voorbeeld de volgende breuk vragen:

1?6?08 / 3?8 (vraag zelf klopt niet, puur als voorbeeld) en dan moest je beantwoorden wat er op de vraagtekens komt.
Dit soort vragen kon je dan ook niet trainen bij pilotenselectietraining.nl

Het technisch inzicht bestond bij het AMC verder uit het aangeven van de draairichting van tandwielen, ratels en handels en snelheden van tandwielen. Ik raad hiervoor pilotentraining aan.
 
Back
Top