vonage ?

6

676$

Guest
Heren -

Gebruikt een van jullie bovenstaande service? 24.95 is natuurlijk wel dirt cheap, en laat ik nou eens gehoord hebben dat bellen naar bepaalde landen in Europa (o.a. NL) ook gratis is binnenkort. Op het moment is het bellen naar het vaderland 0.06 cent p/m.. Plus dat je voor een paar extra bucks een 1-800 nummer krijgt van ze, altijd leuk voor de mensen die je bellen.

Zie de website voor meer info: http://www.vonage.com/

Vraag me echter af hoe het met de geluidskwaliteit zit, maar verschillende collega's zijn hier zeer te spreken over.

Zit zelf aan het premium unlimited (24.99) pakket te denken.
Kan mijn Sprint rekening niet tegenop...

Anyone?
 
Als 24,95 een eenmalig bedrag is ....zou ik het zeker doen.

Anders misschien toch maar Skype of internetcalls.com
 
Vanuit Aruba gebruiken wij Vonnage nu ruim zes maanden, werkt perfect, goeie kwaliteit. Unlimited call in the US and Canada. We hebben een zelfde systeem van Xelog voor calls naar Nederland. Je krijgt je eigen tel. # zodat je overal bereikbaar bent.
 
FD
voipbuster = gratis bellen naar Nederland.

Skype = gratis bellen binnen de US & Canada en je kunt zelfs Skype doorschakelen naar je cellphone als je niet online bent, zodat de zuinige 'Ollanders je toch gratis via Skype kunnen bellen.

Mijn landlijn gaat er hier heel binnenkort voor goed de deur uit.
 
T&G vertel me aub hoe ik mijn Skype naar mn cell kan doorschakelen ? that sounds good

thanks gents.
 
1. Tools
2. Options
3. Call forwarding & voicemail
4. Forward cals when I'm not on Skype "aanvinken"
5. enter phone number

Let wel, je moet Skype credit hebben om dit te kunnen doen, ook al is het gratis.

Ut werkt als un tiet.
 
Hey FD ik gebruik VONAGE. werkt top.

Gebruik het ook voor me faxmachine. NL hoop ik dat het binnekort ook gratis is. Kwaliteit is top. Soms zelfs beter dan mijn vorige Time Warner lijn.

Zeker een aanrader!
 
Iemand inmiddels al een vast nummer via Skype aangevraagd ? 30 dollartjes per jaar, mensen kunnen je dus op een lokaal nummer bellen, en je kunt zoals T&G al aangaf je skype (gratis ) doorverbinden naar je mobiel als je offline bent...


----

SkypeIn
With SkypeIn, you can get your own, regular phone number. So if your friends who aren’t using Skype want to call you by dialing a regular number, you can still receive the call in Skype. No matter where you are.

So, if you have a Chicago-based SkypeIn number, but you’re living somewhere in the suburbs of Paris, your Chicago area friends - or anyone! - can just dial your SkypeIn number, and your Skype on the other side of the world starts ringing... and your friends are only paying whatever their phone company charges them for making a phone call to Chicago.
 
Wel beetje jammer dat het doorschakelen alleen in us en canada gratis is.

Can I forward all calls I receive on Skype, free of charge, to a US or Canadian mobile?

You can forward all calls you receive from other Skype users based in US or Canada, for free, to a US or Canada phone number. Forwarding calls received from Skype users abroad would be charged at normal SkypeOut rates.

had het hier ook graag gehad.
 
who cares, whe live in the you naaid het steeds.... we don't care bout' u euro boys ;)

your fox news fan,
FD
 
Hey FD,

long time, sorry haven't called you back...
Anyways, ik heb Vonage en dat werkt toppie ! geluid is gewoon goed, en erg makkelijk in gebruik.

Dus aanrader !

PS. red het niet met de partyplans denk ik.. maar je hoort nog !

Patrick
 
Back
Top