Vlootafbouw

Jammer zou gezellig zijn..nou ja, je snapt wat ik bedoel..bij de MPR-overdracht waren er ook een paar MP mannen..was schijnbaar toen iets nieuws aangezien KLM t vroeger deed
 
Vandaag te horen gekregen dat de checkflight van de CKD op 6 januari plaatsvindt...dus als iemand nog een gear-up go-around @50' wil zien?
 
Nee. Gaat vandaag (als in: over 3 kwartier) naar Indonesië voor phaseout maintenaince. Naar verluid gaat CKD daarna door naar ABC en zal dus een veelgeziene gast op AMS blijven.

Toch zonde, net 30K op de teller.

Sterker nog, bij de overdracht is deze kist erna tot aan zijn nok aan toe gevuld vertrokken....
 
http://aircargoworld.com/airbridgecargo-eyes-martinair/

AirBridgeCargo eyes Martinair?

July 21, 2015

According to Dutch media reports, AirBridgeCargo might still be interested in taking over beleaguered freight carrier Martinair.

The story broke this week in the publication Nieuwsblad Transport saying that the Russian cargo carrier was still interested in taking over Martinair and its all-freighter fleet, continuing to use it an independent carrier at its Amsterdam hub. ABC was rumored to be a possible suitor for Martinair last year, when Air France-KLM had considered selling off the airline.

A spokesman for ABC would only say, “Our interest in Martinair is still there. If the possibility arose, we would be interested to pick up the contract with KLM. However, at present, we are not in talks.”
 
Gaat niet gebeuren dat KL MP wil/gaat verkopen (is geen fluit meer waard). Daarbij schieten ze ook nog in hun eigen voet. Pax levert te weinig op en moet het van de belly vracht hebben op de oude MP cargo bestemmingen en dat gaat al niet goed.

Overigens staat de S al vol met ABC kisten per dag, meer dan MP vervoerd ben ik bang. Ik ben wel benieuwd of dit de OVO rechtszaak nog gaat beïnvloeden?!
 
[YOUTUBE]80X81gMozRs[/YOUTUBE]

De MD11 kwam gisteren even afscheid nemen tijdens de Luchtmachtdagen voor ze volgende maand naar de sloop mag. :traantjes
 
MD11

De MD11's zijn inderdaad verkocht aan andere operators, respectievelijk FEDEX en Western Global Aviation. Zij gaan echter geen vliegend leven meer tegemoet, maar dienen als donormachines om de eigen vliegtuigen in de lucht te houden. De MD-11's die overgaan naar FEDEX worden ontmanteld op Victorville, wat betreft de overige gebeurt dat op Mojave. De MCT die al veel eerder werd uitgefaseerd, staat al heel lang in Miami, inmiddels in zeer slechte staat.
 
Back
Top