VLM stopt op AMS

Nieuwe bestemmingen zijn altijd wel leuk, maar een base sluiten is absoluut niet leuk. Omdat AMS-LCY nog maar de enige route is van VLM vanuit AMS en die gevlogen gaat worden door CityJet, sluit dus de hele Amsterdam base voorlopig voor VLM. Iedereen binnen VLM wist eigenlijk wel dat de eerste veranderingen op amsterdam zouden plaatsvinden, maar dat we er helemaal weg moesten had niemand aan zien komen.

Aan de CityJetters, wordt voor jullie AMS nu echt een base of alleen een outstation?
 
jammer,

Ik vlieg veel met de vlm van ANT en moet zeggen dat ik te spreken ben oven het product, kan geen enkele Tprop of kleine Jet operator aan tippen.
Jullie blijven toch wel de ANT-MAN doen?
 
Nieuwe bestemmingen zijn altijd wel leuk, maar een base sluiten is absoluut niet leuk. Omdat AMS-LCY nog maar de enige route is van VLM vanuit AMS en die gevlogen gaat worden door CityJet, sluit dus de hele Amsterdam base voorlopig voor VLM. Iedereen binnen VLM wist eigenlijk wel dat de eerste veranderingen op amsterdam zouden plaatsvinden, maar dat we er helemaal weg moesten had niemand aan zien komen.

Aan de CityJetters, wordt voor jullie AMS nu echt een base of alleen een outstation?

Officieel weten jullie nu een keer meer dan wij! D'r is dus destijds geroepen vanaf begin januari gaat het echt gebeuren (naar AMS vliegen). En dat is alles. Base geruchten gaan ook al lang rond, maar AMS is niet de enige optie. Oftewel.. geen idee nog. Het zou zelf mogelijk zijn dat AMS officieel geen base wordt maar dat ze er toch wel een aantal mensen gaan laten... baseren. Even wachten op volgende rooster.
 
De belangrijkste lijn wordt afgepakt....

Klote lijntjes ervoor terug waarschijnlijk....

VLM draait verlies, dag VLM.

Ik hoop dat het niet waarheid wordt, maar het begint erop te lijken...
 
ik heb een iets positievere instelling en denk niet dat t VLM zo gaat verlopen. Ik zie er ook totaal geen aanleiding voor!! Vindt dit een beetje een paniek reactie op dit forum om eerlijk te zijn. Ik weet dat dit een forum is en dat je dus in principe alles zal mogen zeggen, maar ik denk niet dat t nodig is om dit soort onnodige doemscenario´s te schetsen.
 
Kent iemand trouwens Netherlines nog....??:rolleyes: (....en het verhaal erachter...goed draaiende toko, overgenomen, leegzuigen, failie.......)
 
yep, had er oren naar om voor ze te werken en toen ging de deur dicht. Wat de kleine lettertjes betreft, dat was ook typisch mijn laatste werkgever (Gemini Air Cargo).
 
maar ik denk niet dat t nodig is om dit soort onnodige doemscenario´s te schetsen.

Helaas kent de luchtvaart wel meer bedrijven waar dit soort "doemscenario's" zich hebben afgespeeld,...

Voorbeeld:
Kent iemand trouwens Netherlines nog....??
Ik hoop het niet voor de VLM, maar het zal me niet zo heel erg verbazen als er plots geen VLM meer is en het hele zaakje simpelweg "opgegaan is" in AF/KLM.

{afzeikmode on}
VLM wordt straks gewoon de Vracht Luchtvaart Maatschappij van de KLM :p: je moet straks toch iets met die versleten Fokkertjes.:duh:
{afzeikmode off}
 
jammer,

Ik vlieg veel met de vlm van ANT en moet zeggen dat ik te spreken ben oven het product, kan geen enkele Tprop of kleine Jet operator aan tippen.
Jullie blijven toch wel de ANT-MAN doen?

Ja, die route blijft bestaan, ook naar RTM nog steeds.
 
Uit nieuwschierigheid, misschien een stomme vraag. Maar hoe gaat dat dan qua bookings engine verlopen? Blijven de AMS-LCY vluchten wel boekbaar via de VLM site? Of gaat dat nu via de Cityjet site?
 
Uit nieuwschierigheid, misschien een stomme vraag. Maar hoe gaat dat dan qua bookings engine verlopen? Blijven de AMS-LCY vluchten wel boekbaar via de VLM site? Of gaat dat nu via de Cityjet site?
De Cityjet site = de AF site = KLM = KLM cityhopper. Dus via "Cityjet" kan je AMS-LCY sowieso al boeken, alleen weet je dan (nog) niet of het een Cityjet Avro of een KLC F50 zal worden.
 
De Cityjet site = de AF site = KLM = KLM cityhopper. Dus via "Cityjet" kan je AMS-LCY sowieso al boeken, alleen weet je dan (nog) niet of het een Cityjet Avro of een KLC F50 zal worden.
Ga jij ff snel de boeken in.... ;) (wacht ik nog ff 2 uur voor ik naar Keulen mag..)

Alvast succes volgende week...
 
Ga jij ff snel de boeken in.... ;) (wacht ik nog ff 2 uur voor ik naar Keulen mag..)
Alvast succes volgende week...

Hoofdstuk 12, ben er bijna... heb geen zin meer... maar je hebt gelijk. Thx, boss! Surfse nog.
 
Volgens luchtvaartnieuws is de verkoop van VLM aan AF/KLM goedgekeurd en zal VLM opgaan in het City-Jet gebeuren.
Veel plezier bij je nieuwe lichtblauwe baas toegewenst.
 
Vanaf januari 2009 gaat eastern airways vliegen vanaf AMS naar LCY. Deze airline stapt in op de vrijgekomen slots die KLM moest opgeven om de overname te laten slagen.

http://www.oft.gov.uk/news/press/2008/125-08

LCY AMS AMS LCY
06:50 09:05 07:30 07:45
08:15 10:30 09:35 09:50
10:25 12:40 11:15 11:30
12:00 14:15 13:10 13:25
14:05 16:20 14:45 15:00
15:30 17:45 16:55 17:10
17:40 19:55 18:15 18:30
19:00 21:15 20:25 20:40
Bron
 
Eastern staat binnen de UK als een goede mij bekend, hebben veel van de oude air UK zakenroutes tussen de secundaire steden binnen engeland overgenomen en doen dat redelijk winstgevend, ik denk dat het best wel eens wat zou kunnen worden.
 
Back
Top