VLM overgenomen door AirFrance-KLM

Slimjim, vanwaar deze agressie, in je vorige post komt het woord A-merken in europa niet echt naar voren, cityhopper heeft idd in het verleden naar vervanging gekeken, maar heeft ervoor gekozen om de jetvloot eerder te vervangen, en de f50 zal niet voor 2014 de vloot verlaten zoals het er nu uitziet, due to lage operating costs en een goede reliability, verder wordt de cabine van de f50 verrassend goed gewaardeerd door de paxen. Dash 8 is idd een prima optie, was bij SAS ook erg succesvol, kostte ze maar een aantal miljoen. Je kunt idd wel eens gelijk hebben dat een vlootvervanging in de komende jaren de reden is van de overname, al denk ik dat VLM het geld zelf ook wel bij elkaar had gekregen, ze stonden erg goed aangeschreven en er zat ook wel wat kapitaal achter. Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn geweest dat AF-KL gedreigd heeft ze anders gewoon kapot te concurreren, denk dat WX en KLC samen al een aardige markt hadden op LCY, lets hope for the best voor iedereen bij VLM, maar denk dat er in de nabije toekomst niet extreem veel gaat veranderen.
 
Gisteren en eergisteren nog gevlogen met VLM (nu als pax), ik denk dat het off-topic is, maar wilde toch even melden dat ik het fantastich vond. Leuke bemanning en ik hoop dat ze nog tot in lengte van dagen met de F50 mogen vliegen. Nog even nieuwe avionics er in en ze kunnen er weer tegen aan (8,33 spacing in 2011). Crew was niet actief op airwork helaas, maar i.i.g. super. Zou best collega willen worden ware het niet dat ik dan zo veel salaris in moet leveren.
 
Dat zeggen we altijd in de cockpit ook als het over salarissen gaat.

We kijken elkaar diep in de ogen en zuchten "we hebben tenminste elkaar nog"...


Goed sfeertje, onbetaalbaar.
 
Dat zeggen we altijd in de cockpit ook als het over salarissen gaat.

We kijken elkaar diep in de ogen en zuchten "we hebben tenminste elkaar nog"...


Goed sfeertje, onbetaalbaar.

En wij hebben jullie nog!

Binnen afzienbare tijd zullen ze de F50`s toch moeten upgraden i.i.g. Ik zag dat de NAV/COM nog geen 8,33 spacing heeft. Maar verder ben ik jaloers...
 
Back
Top