VLM overgenomen door AirFrance-KLM

pluisje

New member
Het speculeren kan ophouden, JRJ heeft 1½ uur geleden bekendgemaakt dat we nu bij bovengenoemd clubje horen...
 
Hoe zit dat eigenlijk met VLM ivm het managment?

Is dat nu Belgisch of Nederlands, en gaat het ganse bedrijf nu onder AirF/KLM opereren?
 
Jammer, was zo'n leuk bedrijf om mee te vliegen....

Volgende stappen:
  • Frequentie op AMS LCY gaat omlaag
  • Prijs gaat omhoog
  • Minder Vlaamse vriendelijkheid van de CC vanaf EHAM
  • F50 van zowel KL als VG naar LCY gaan weer naar het commuter platform
  • Frusteratie over senioriteit gaat binnen 2 weken starten
Jammer jammer jammer :huilt:
 
Belgisch management met Hollandse loopjongens, binnenkort aangestuurd door Engels mangement geleid door een Franse club met Hollandse vrienden.......Als dat geen doorslaand succes wordt dan eet ik mijn pilotenpet op. (Is toch een Kl*#te ding)
 
Maar gewoon uit nieuwsgierigheid..

Hoe gaat dit zich ontwikkelen ?? VLM volledige integratie bij KLC ? of blijft het VLM maar 100% dochter van KLM.?

Does anyone know ??

groetjes.
 
Lijkt me eerder dan VLM blijft bestaan onder KLM en dat de F50's van KLC naar de VLM gaan. Ze wouden zowiezo van de F50 af en alleen de F70/100 gebruiken als ik me niet vergis
 
tja,

Diana, ik denk dat VLM topics dan maar voortaan onder KLM group komen?

f50 naar vlm en vlm gekocht met f70/100-s die naar denim gaan?.... klc gaat tich met embraer vliegen?

garoeten kêrl (even oefenen)
 
Ik kan me nog een krantenartikel herinneren, niet zo lang geleden, dat er volledig werd ontkent dat VLM en AF/KLM in onderhandeling waren..... Dit werd destijds door de hoge heren bevestigd, wie wordt er nu voor de gek gehouden...
 
Back
Top