VLM observer :biertje:

Beste BC,

Ik neem aan dat die "sukkel" ik ben, jammer dat dit je reactie is.

Ik had het inderdaad gelezen daar, maar die post ging meer over de reacties van onze Telegraaf lezers dan over de gebeurtenis.

"Sukkel" is ook eerder onze collega die schuld heeft aan deze hele negatieve aandacht.

Mijn bedoeling was hier een discussie over los te weken.

1. drinken tijdens werktijd
2. had cpt zijn collega niet achterin moeten laten plaats nemen zonder strepen / jasje
3. etc. etc.

Helaas is dit de laatste tijd lastig op dit forum...

Dus BC weet jij misschien nog een mooie zonnebril? :)
 
Als jij een vraag begint met "moet dit de doofpot in?" en je "probeert" een bier-icoontje te plaatsen in je post,
dan kan ik geen andere conclusie trekken dan dat je er op uit bent om een relletje te starten en dan vind ik je inderdaad een sukkel.

Het is nl. al triest genoeg dat dit is gebeurd!
Niet alleen voor de persoon in kwestie en zijn collega's, maar voor de hele beroepsgroep.
Kijk maar naar de Telegraaf-experts.
Opeens zijn we allemaal onverantwoordelijk, drinken we ons een ongeluk en spelen we alleen maar Nintendo.

Maar goed, misschien was dat niet je bedoeling en was je serieus uit om een discussie te starten over hoe je een voorval als dit kunt voorkomen, en hoe je, mocht je in zo'n situatie verzeild raken, dit het beste tot een oplossing kan brengen.

Dat is namelijk een discussie waar we wel wat mee opschieten.

Hierbij dan drie scenario's:
  1. Je komt in de crewroom en merkt dat één van je collega's niet helemaal nuchter is.
  2. Je zit voor de vlucht in de cockpit en vermoedt dat één van je collega's niet helemaal nuchter is.
  3. Je hebt in de crewroom en tijdens de preflight check niks gemerkt, maar tijdens de cruise vermoedt je dat een collega niet helemaal nuchter is.

Hoe los je dit op?
Maar dan wel op een manier waarbij je de collega in kwestie niet meteen" in de boeien wordt geslagen", de passagiers niet op de eerste rang zitten en je bedrijf niet met een beschamend PR verhaal in de kranten hoeft te komen.
 
Yo BC.... ga 's rustig ademhalen man, haha....

HW zegt toch helemaal niks raars ? Bier icoontje wellicht niet gepast, maar verder....

:biertje:
 
Hierbij dan drie scenario's:
  1. Je komt in de crewroom en merkt dat één van je collega's niet helemaal nuchter is.
  2. Je zit voor de vlucht in de cockpit en vermoedt dat één van je collega's niet helemaal nuchter is.
  3. Je hebt in de crewroom en tijdens de preflight check niks gemerkt, maar tijdens de cruise vermoedt je dat een collega niet helemaal nuchter is.

Hoe los je dit op?
Maar dan wel op een manier waarbij je de collega in kwestie niet meteen" in de boeien wordt geslagen", de passagiers niet op de eerste rang zitten en je bedrijf niet met een beschamend PR verhaal in de kranten hoeft te komen.

1) je collega een kans geven en zeggen dat hij zich zich moet melden...wel zo menselijk, iedereen mag een (1) fout maken vind ik
2) idem

3) geen idee
 
Ga je maar melden

Ga je maar melden

1) je collega een kans geven en zeggen dat hij zich zich moet melden...wel zo menselijk, iedereen mag een (1) fout maken vind ik

...zich ZIEK moet melden bedoel je neem ik aan? Althans hoop ik....

"Ja, ga je maar melden"...
 
1) je collega een kans geven en zeggen dat hij zich zich moet melden...wel zo menselijk, iedereen mag een (1) fout maken vind ik
2) idem

3) geen idee


MELDEN bij de conrector hahaha
Nee sorry, ik bedoelde inderdaad zich ZIEK melden...thnx voor de alertheid!
grtz,
 
Back
Top