En of dat nog niet genoeg is: Cityjet heeft ook plannen volgens deze slotlijst informatie:
D AMS CJ8450 31MAR 24OCT 1234500 110 AR1 0530 LCY LCY
A AMS CJ8451 31MAR 24OCT 1234500 088 AR8 LCY LCY 0910
D AMS CJ8452 31MAR 24OCT 1234500 088 AR8 1005 LCY LCY
A AMS CJ8453 31MAR 24OCT 1234500 110 AR1 LCY LCY 1315
D AMS CJ8454 31MAR 24OCT 1234500 110 AR1 1415 LCY LCY
A AMS CJ8455 31MAR 24OCT 1234500 110 AR1 LCY LCY 1540
D AMS CJ8456 30MAR 04APR 1234507 110 AR1 1610 LCY LCY
D AMS CJ8456 07APR 24OCT 1234500 110 AR1 1610 LCY LCY
D AMS CJ8456 06APR 19OCT 0000007 110 AR1 1610 LCY LCY
A AMS CJ8457 24OCT 24OCT 0000500 110 AR1 LCY LCY 1905
A AMS CJ8457 30MAR 23OCT 1234007 110 AR1 LCY LCY 1905
A AMS CJ8457 04APR 17OCT 0000500 110 AR1 LCY LCY 1905
http://www.cityjet.com/
Begrijpen doe ik het ook niet als je hier in een bericht uit oktober al leest dat de tent vol zit:
http://www.uk-airport-news.info/london-city-airport-news-151007.htm
De CJ vluchten staan nog steeds in de daily update slot database op www.slotcoordination.nl maar gelet op de BA vluchtnummers*, die gereserveerd zijn voor de British Airways vluchten ( en die staan nog niet in de daily update) :
- BA 8450 dep: 07:20 AMS - arr: 07:35 LCY RJ100 Mon-Fri
- BA 8452 dep: 12:05 AMS - arr: 12:20 LCY RJ100 Mon-Fri
- BA 8454 dep: 16:15 AMS - arr: 16:25 LCY RJ100 Mon-Fri
- BA 8456 dep: 18:10 AMS - arr: 18:20 LCY RJ100 Sun-Fri
gaat het over dezelfde slots. Dus niet ook nog CityJet op deze route.
Congestie op LCY blijft er volop met alleen al uit AMS 6 x KLC, 12 x VLM en 4 x BA .
* Bron: http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=32172&start=75
Hoeveel pax mag je vanaf LCY naar AMS in je RJ100 stoppen?
tnx in advance
In de tijd van de 146 scheen het nogal eens passen en meten te zijn geweest maar tegenwoordig met de RJ's kan het altijd vol (dus max ca. 90), alleen als de baan op LCY of FLR nat is moet je ff goed in de tabellen kieken of het allemaal kan.
Maarruh.. sinds jullie geen last meer van ons op LCY-MAD hebben :biertje: kunnen jullie daar wel vol heen?
joe
Ok thnx, raar want standing water depth 13mm zal je dus nooit lukken op een grooved runway....of zie ik het nou helemaal verkeerd?
Mee eens..
Geeft af en toe wel een mooi plaatje: vier achter elkaar bektrekkende RJ's/Fokkers op de baan.
En of dat nog niet genoeg is: Cityjet heeft ook plannen volgens deze slotlijst informatie:
D AMS CJ8450 31MAR 24OCT 1234500 110 AR1 0530 LCY LCY
A AMS CJ8451 31MAR 24OCT 1234500 088 AR8 LCY LCY 0910
D AMS CJ8452 31MAR 24OCT 1234500 088 AR8 1005 LCY LCY
A AMS CJ8453 31MAR 24OCT 1234500 110 AR1 LCY LCY 1315
D AMS CJ8454 31MAR 24OCT 1234500 110 AR1 1415 LCY LCY
A AMS CJ8455 31MAR 24OCT 1234500 110 AR1 LCY LCY 1540
D AMS CJ8456 30MAR 04APR 1234507 110 AR1 1610 LCY LCY
D AMS CJ8456 07APR 24OCT 1234500 110 AR1 1610 LCY LCY
D AMS CJ8456 06APR 19OCT 0000007 110 AR1 1610 LCY LCY
A AMS CJ8457 24OCT 24OCT 0000500 110 AR1 LCY LCY 1905
A AMS CJ8457 30MAR 23OCT 1234007 110 AR1 LCY LCY 1905
A AMS CJ8457 04APR 17OCT 0000500 110 AR1 LCY LCY 1905
http://www.cityjet.com/
Begrijpen doe ik het ook niet als je hier in een bericht uit oktober al leest dat de tent vol zit:
http://www.uk-airport-news.info/london-city-airport-news-151007.htm