Vliegen op Zakynthos

Sky-light

New member
Goede middag, even een vraagje aan Transavia vliegers.
Afgelopen maandag ( 29 apr ) mijn kinderen en kleinkinderen naar SPL gebracht voor vlucht HV 887 naar Zakinthos.
Bij thuiskomst "zag" ik ze d.m.v. mijn Airnav ontvanger overkomen en toen viel me op dat op het label als destination Volos Army (LGVO ) stond.
Volgens mij is dat een voormalig militair veld en ligt het ook niet op het eiland Zakynthos. Iemand die hier iets over kan/wil zeggen??
Tweede vraagje, ik zag later in de middag de retourvlucht al HV 888 terugkomen.
Gebeurt dit, met het oog op de uren, nog door dezelfde cockpit crew of worden de vliegers gewisseld?
Dank voor de eventuele antwoorden.

Peter
 
En op en neertje Griekenland wordt door 1 crew gedaan en stelt aan hoeveelheid uren niet zoveel voor. Met een uurtje of 7 ben je weer terug van Zakyntos. de 887 vertrok rond 0800 in de ochtend en was rond 1500 in de middag weer op Amsterdam, dus 7 uurtjes.

Als er LGVO stond als bestemming, is het vluchtnummer van Transavia wellicht in eerdere seizoenen gebruikt voor vluchten naar Volos. Dat verklaart wellicht de vermelding ervan.
 
Was een normaal openneertje naar ZTH
HV887 29APR13 06:05 S O AMS ZTH 29APR13 09:10 73H 738H189 HV 888 is de retour vlucht


HV888 29APR13 09:55 S O ZTH AMS 29APR13 13:10 73H 738H189

met 1 crew eenvoudig te doen 05:05 melden 13:40 afmelden duty planned 8:35
 
Beide heren hartelijk dank voor de reactie's.
Het is mij helemaal duidelijk.
Nu maar weer kijken of de HV 888 ze a.s. maandag weer netjes op SPL neerzet.
Ik heb daar het volste vertrouwen in.
Rest mij om u nog vele, gelukkige vlieguren toe te wensen.
Met vriendelijke groet.
Peter
 
Ongetwijfeld.
Die dag wordt de vlucht echter in combinatie met Chania gevlogen (Kreta)

Aha, zie net je laatste reactie. Betekent dit dat de retourvlucht van TRA 888 vanaf ZTH a.s maandag via Chania verloopt of wordt deze tussenstop al op de heenweg uitgevoerd?
Ben ik nog even benieuwd naar.
En dan nog even een persoonlijk vraagje, vanwaar deze "kreet" :confused:
Uren: Zat, maar zal niet meer toenemen
Beetje somber voor de toekomst???
Ik hoop het niet voor je.

Groet.

Peter
 
Soms gebeuren er doe toedoen van anderen dingen in je leven waar je geen grip op hebt, maar wel van grote gevolgen zijn voor je toekomst. Zo ook bij mij. Verder wil ik daar niet over praten. Er komt iig geen uurtje meer bij. Nooit meer. ;-).

De tussenstop op Chania wordt op de heenreis gemaakt, daar hebben de terugkerende passagiers uit Zakyntos geen last van. Op de borden op Schiphol kan dus wel Chania als herkomst staan bij de HV888
 
Soms gebeuren er doe toedoen van anderen dingen in je leven waar je geen grip op hebt, maar wel van grote gevolgen zijn voor je toekomst. Zo ook bij mij. Verder wil ik daar niet over praten. Er komt iig geen uurtje meer bij. Nooit meer. ;-).

De tussenstop op Chania wordt op de heenreis gemaakt, daar hebben de terugkerende passagiers uit Zakyntos geen last van. Op de borden op Schiphol kan dus wel Chania als herkomst staan bij de HV888

Wederom hartelijk dank voor je antwoord.
Wat de vlucht TRA 888 betreft helemaal duidelijk.
En dat eerste "verhaal" vind ik erg spijtig voor je.
Vooral als je werk je lust en je leven is en daar , buiten jezelf om, een einde aan komt.
Wel fijn dat je toch op dit forum je ervaring en expertise blijft delen.

Vriendelijke groet en sterkte voor de toekomst.

Peter
 
Back
Top