Vietnam

frenzel

New member
Hi Allemaal,

Hoorde vandaag een landgenoot op de radio :rt: (om precies te zijn in Vinh).

Mocht iemand in HCM wonen en tijd en zin hebben voor een tiger of 333 :biertje: :biertje: ...

Let me know!

Cheers Frenzel
 
Frenzel! Zit niet in Vietnam maar hoe bevalt het daar? Erg benieuwd.. Hoop binnenkort een keer een vlucht die kant op te hebben voor een pint of 2! Zit Owen er ook nog?
 
Yo Airnout,

Yes Owen is er ook nog altijd! Laat me weten als je een vluchtje deze kant op hebt. Gaan we zeker een paar pinten pakken!

Hoe is alles in de zandbak?

Cheers mate
 
Mooi dat bevalt! Hoop snel een vlucht die kant op te hebben voordat ze er een turnaround via BKK van maken :(.

In de zandbak bevalt alles, mooie kist de 330 met mooie routes :)

Ik laat het je weten kerel!
 
Hi Frenzel,

Dat moet ik geweest zijn. Hoeveel Nederlanders zitten er bij Vietnam Airlines? Hier bij Jetstar Pacific ben ik de enige. Ben je ook in Saigon gebased?

Tjeerd
 
he Tjeerd,

Zit hier samen met 2 andere Nederlanders. Allemaal gestationeerd in Saigon.

stuur je zo een pm met m'n nummer mocht je intresse hebben in een pint ergens!

cheers Frenzel
 
Bij Jetstar Pacific zijn er 4, bij VietJet en Vietnam airlines ook een paar. De non-aviation gemeenschap is veel groter. Veel bedrijven enz.

Voor kinderen is er een Nederlandse school, maar alleen 1 dag per week taal/cultuur les, dus die moeten naar een gewone internationale school.
 
Hey! Mogelijk om een keer te whatsappen/imessagen over het leven en werken daar :)!!?
Elke dag meer klaar met werken hier in NL/easyJet en zeer zwaar toe aan nieuwe uitdaging!!!

Thanks alvast!
 
Hey! Mogelijk om een keer te whatsappen/imessagen over het leven en werken daar :)!!?
Elke dag meer klaar met werken hier in NL/easyJet en zeer zwaar toe aan nieuwe uitdaging!!!

Thanks alvast!


Hi Allemaal,

Hoorde vandaag een landgenoot op de radio :rt: (om precies te zijn in Vinh).

Mocht iemand in HCM wonen en tijd en zin hebben voor een tiger of 333 :biertje: :biertje: ...

Let me know!

Cheers Frenzel
 
Hey! Mogelijk om een keer te whatsappen/imessagen over het leven en werken daar :)!!?
Elke dag meer klaar met werken hier in NL/easyJet en zeer zwaar toe aan nieuwe uitdaging!!!

Thanks alvast!
 
Back
Top