Verouderde informatie verbeteren?

Ruudtje

New member
Hallo,

Zoals de meeste wel weten is de informatie over de selectie verhouderd. Ik ben wel bereid om dit bij te werken..maar hoe?
Je kunt wel 1 onderdeel bewerken maar niet het boek weizigen, want het systeem is nu veranderd, na GVSS -> PO2 Assessment -> VFS -> PO2 interview -> SOL

gr. Ruud
 
Last edited:
Ik moet hem binnenkort doen. CML zegt dat alleen de naam is verandert maar selectie hetzelfde is gebleven. Jij ook bezig met selectie zie ik? Welke ronde ben je nu?

PO2 deel 2: interview

Nog steeds heb ik niet het antwoord op de vraag, hoe of wie moet ik spreken om de selectie-volgorde te wijzigen. Pas dan kan ik gepaste aanpassingen maken aan de onderdelen zelf.
 
PO2 deel 2: interview

Nog steeds heb ik niet het antwoord op de vraag, hoe of wie moet ik spreken om de selectie-volgorde te wijzigen. Pas dan kan ik gepaste aanpassingen maken aan de onderdelen zelf.

Oke succes en laat me weten hoe het is gegaan. Niet veel mensen meer hier die met de selectie bezig zijn en laten weten hoe het gaat.
En voor een antwoord op je vraag. Ik denk dat je een administrator moet hebben. Enige die ik ken is Diana. Moet je haar ff berichtje sturen.

Groetjes,

JT
 
@Ruudtje: Goed dat je de verouderde info wilt updaten! Alvast dank daarvoor.

Als het gaat om de volgorde in het "boek", die kan ik alleen wijzigen. Als je aangeeft wat de volgorde moet worden (kan in dit topic), dan wijzig ik het.
 
@Ruudtje: Goed dat je de verouderde info wilt updaten! Alvast dank daarvoor.

Als het gaat om de volgorde in het "boek", die kan ik alleen wijzigen. Als je aangeeft wat de volgorde moet worden (kan in dit topic), dan wijzig ik het.

  1. Voorlichtingsdag
  2. Selectiefase 1: PO1 (cognitief onderzoek)
  3. Selectiefase 2: GVSS
  4. Selectiefase 3: PO-2 Assesment
    Dit is het gedeelte waar je de groepsopdrachten krijgt. Daar wil ik eventueel wel wat over in schrijven
  5. Selectiefase 4: VIsual Flight Selection VFS
    VFS en SOL is nu nog samengevoegd, de info die daar instaat valt in 2e te delen, eerste gedeelte voor VFS, 2e gedeelte voor selectiefase 6.
  6. Selectiefase 5: PO-2 Interview
    Hier krijg je het persoonlijk gesprek, de info die nu in selectiefase 3 staat (po2) kun je hierin laten staan.
  7. Selectiefase 6: SOL
  8. Selectiefase 7: ...
    De rest (denk ik) dat hetzelfde is, ben nu bij PO 2 interview dusheb hier nog geen ervaring mee.
 
Heb een nieuwe pagina toegevoegd voor PO-2 assessment, en heb her en der de volgorde aangepast. Nog niet sluitend echter, aangezien het mij niet duidelijk is waar het medische gedeelte nu heen moet.

En SOL is nu een paar stappen na VFS?

Selectiefase '0' heb ik laten staan, omdat dat een introductie voor de selectiefasen vormt. Die moet dan nog wel aangepast worden aan de nieuwe volgorde.
 
Heb een nieuwe pagina toegevoegd voor PO-2 assessment, en heb her en der de volgorde aangepast. Nog niet sluitend echter, aangezien het mij niet duidelijk is waar het medische gedeelte nu heen moet.

En SOL is nu een paar stappen na VFS?

Selectiefase '0' heb ik laten staan, omdat dat een introductie voor de selectiefasen vormt. Die moet dan nog wel aangepast worden aan de nieuwe volgorde.

Ja eigenlijk zoals ik aangaf, PO2 assesment -> vfs, PO2 interview -> SOL -> medisch
Donderdag wordt meer duidelijk en krijg ik te horen of ik daadwerkelijk eerst SOL krijg of eerst medisch.
Ik heb de Selectiefase (x) nummers aangepast zoals het nu is(zover ik weet) selectiefase 5 ontbreekt nog omdat hier dan het SOL gedeelte moet komen, dus nog 1 pagina aanmaken voor SOL, dan de info over SOL uit selectiefase 4 halen en daarin plakken. En dan nog de volgorde aanpassen
 
Last edited:
Misschien kan dan ook gelijk de titel van dit sub-forum worden aangepast aangezien de Marine Luchtvaartdienst in 2008 is opgeheven.

Een nieuwe naam zou kunnen zijn:"Militaire luchtvaart". Geen idee of dat goed klinkt, het is maar een suggestie.
 
Ik heb gisteren mijn PO2 gehaald en ik dacht dat het alleen het assesment zou zijn, maar het interview kwam er gelijk achteraan. Ik was dus niet helemaal 100% voorbereid! Volgende week VFS...
 
Back
Top