verkoop kisten

In het artikel op luchtvaartnieuws staat dat het gaat om bakken van Thomson, Hapag, TUI Nordic en Jet4U.....

Niet de bakken van Arkefly dus.....

Groeten Steef
 
De kisten stonden voor te veel in de boeken. Dit jaar wordt daar ruim 100 miljoen euri verlies op genomen.
 
Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar ik stel de vraag maar hier... (het gaat hier tenslotte over de verkoop van kisten)

De B787 laat langer op zich wachten dan gedacht. Voor ArkeFly op zijn vroegst pas in 2013.

Blijft ArkeFLy vliegen met de 767's die ze nu hebben tot aan de aflevering van de 787?
Zo ja, is het daarvoor noodzakelijk de huidige leasecontracten van de 767's te verlengen? Tot wanneer lopen de huidige leasecontracten van de 767's precies (en is dat voor alle 3 tegelijk)?
Als ze niet tot 2013 doorvliegen met de huidige 767's, wat komt er dan voor in de plaats voor de te overbruggen termijn?
 
heeey,

Dat is nu ook de gedachtengang die op kantoor heerst..............

Meest voor de hand liggende optie is doorvliegen met de huidige toestellen (leasecontract verlengen), andere optie is om met minder oude 76's van onze zuster te gaan vliegen.

Groeten Steef
 
Zolang dat per saldo (VEEL) duurder is zal dat wel niet gebeuren. En zeker niet bij KLM/MP, die dan monopoly zouden krijgen op de NL markt.
Als dat het toekomst perspectief zou zijn, had Nelie nooit akkoord gegeven voor de overname van MP door KL............
Beslissende factor is daarin geweest is de aanwezigheid van voldoende concurrentie (TFL) als ook de mening en het beleidsplan van de concurrent ten opzichte van de toekomst .....

Tot wanneer lopen de leases?
 
Back
Top