Vakantie

G

Guest

Guest
Ik wil 1 weekje naar een All inclusive resort in de carribean (Dominicaanse republiek ofzo) enige tips welk resort top is? (mooi, iets te doen, enz) Punta cana of puerto valarte?

Greetz
 
Op de Dominicaanse republiek kan je voor de witte zandstranden het beste naar Punta Cana vliegen. Daar heb je genoeg resorts, welke bijna allemaal all-inclusive zijn. Zowel TFL als MP vliegen op PUJ/POP. Puerto Plata heeft ditzelfde ook te bieden, maar buiten de resorts heb je nog wel wat plaatselijke dorpjes. Puerto Vallarte ligt in Mexico en daar vliegt nu geen Hollandse charter meer op, maar is absoluut de moeite waard. De stad/omgeving biedt ook meer dan een van de vele resorts op de Dominicaanse Republiek qua uitgaangsmogelijkheden/bezichtingen...
 
Last edited:
bedankt voor de reaktie.

Heb je ook een naam van een resort in punta cana waar ik heen moet gaan en 1 waar ik absoluut niet heen moet gaan?

Gr.
 
Mocht je een naam willen hebben: Ik heb een paar maanden geleden in het Rui Bachata nabij Puerto Plata gezeten. Was allemaal OK, 5-sterren all-inclusive, veel mojito's aan de zwembadbar gedronken, eten was goed te doen en veel wezen duiken.
Dit was de voordeligste 5* all-inn in de Dominicaanse die ik op de verschillende internet-sites kon vinden (ik geloof 489,- of zo, maar daar komen altijd meer dan 200 euro's aan airport taxes bij)
 
p.s. volgens mij voldoen alle resorts van de Riu-keten aan een bepaalde goede standaard, dus daar kun je je geen buil aan vallen.
 
Back
Top