UK Security staff

Hmmmm "Hoofd boven water"
playita001.jpg

Aangezien je testosteron gehalte 300 plus is lijkt deze me meer op z'n plaats hiha
 
Last edited:
Naar wat voor plaatjes kijk jij online ????

Anyway -

chicks dig me.

FD
 
Is dat een blote securitygast ofzo? Of is dat de toekomst voor ons? Als we door de security moeten gewoon helemaal geen kleren meer aan... Zucht.
 
From today's Sunday Times travel section:

THE DANGEROUS T-SHIRT
Sharp-eyed security officials at Birmingham airport spotted a man trying to board a flight last week with a gun. Or, rather, a picture of a gun printed on his t-shirt. Caine Boyce, 33, from Blackburn, was told to surrender the garment or pay to check it in as excess baggage. Airport bosses defended the decision and blame Mr Boyce for wearing "offensive clothing".

Het houdt niet op..............:mad:
 
Weet iemand hoe het nu zit met contactlens vloeistof? Ik dacht dat BALPA er voor had gezorgd dat dit mee kon, maar helaas, ook dit werd eergisteren afgepakt....

Pay peanuts, get monkeys
 
Kijk er zijn natuurlijk ook grenzen. Ik hoorde laatst van een KLC captain dat de security in München zijn lenzenvloeistof wilde afpakken. Toen heeft hij vriendelijk medegedeeld dat hij dan niet zou vliegen aangezien hij lenzen nodig heeft voor een veilige vluchtuitvoering en dat de betreffende beveiligingsbeamte verantwoordelijk zou zijn voor 100 boze passagiers met vertraging en een X aantal passagiers die hun doorverbinding zouden missen. Hierna werdt het die kerel blijkbaar te heet onder de voeten en heeft hij hem toch maar door laten gaan MET lenzen vloeistof.
 
Zo moet je dat ook aanpakken..
"Wat ,ik mijn neusspray niet mee?Prima joh , gaan ik toch weer naar het hotel.
Bel jij dan even naar onze crewplanning en ops en leg het meteen even uit aan de gate dan.."

Draaien ze vaak wel bij.
 
Manchester Airport will not tolerate any form of abuse or unacceptable behaviour directed towards Security Staff

Hoe staat het eigenlijk met "unacceptable behaviour" van security staff zelf ?
Hier een profiel foto van Manchester Security staff @ work, op B pier Terminal 1 heden middag rond 12:00 UTC! Het was rustig op de pier dus deze vriendelijke, hoog gekwalificeerde alerte en gemotiveerde security mederwerker, toont de ware aard van zijn werkzaamheden.
DSC00074.jpg

Voor alle duidelijkheid: HIJ SLAAPT EN SNURKT DAAR OOK NOG BIJ !
 
Stuur maar naar Alberto Stegeman, kan die weer uit z'n pannetje gaan.
Ik zie de camingzender al koppen:

'Veiligheidsrisico luchthavens: Europa gaat ten onder !'
 
Ach je kunt ook zeggen op Schiphol slapen ze nog (net) niet! Tenminste niet zichtbaar :D:D
 
Tja security.......

Ik vraag altijd aan t eind van de maand en aan het begin van de maand aan mijn colega wat hij heeft verdiend de afgelopen maand, hij zegt dan

Euhh about £ 3.300,= and you? Euhh about £ 5.000,=

En dan glimlach ik naar de "security gard"

Altijd lachen
 
Back
Top