Goedemorgen,
Ik lees al een tijd mee op dit forum, maar denk dat mijn oude account te lang niet gebruikt is
.
Recent is de sollicitatie van de MPL opleiding van Transavia opengegaan. Onderdeel 1 is online waaronder
de Quiz over FO, het invullen van het aanmeldformulier en "psychometrischte testen."
Weet iemand waar dat laatste onderdeel uit bestaat, en of je dit kunt oefenen?
Ik heb in de kennisbank informatie kunnen vinden over de EPST selectie, maar die info lijkt meer toepasselijk op fase 2 van de selectie:
Zijn er mensen op het forum die de eerste keer gesolliciteerd hebben of de opleiding bij Transavia doorlopen hebben?
Dank!
Ik lees al een tijd mee op dit forum, maar denk dat mijn oude account te lang niet gebruikt is
Recent is de sollicitatie van de MPL opleiding van Transavia opengegaan. Onderdeel 1 is online waaronder
de Quiz over FO, het invullen van het aanmeldformulier en "psychometrischte testen."
Weet iemand waar dat laatste onderdeel uit bestaat, en of je dit kunt oefenen?
Ik heb in de kennisbank informatie kunnen vinden over de EPST selectie, maar die info lijkt meer toepasselijk op fase 2 van de selectie:
Pilot aptitude screening (compass); |
Personality test; |
Technisch inzicht test; |
Groepsopdracht; |
Simulator training om te zien of je in staat bent om de opleiding goed te doorlopen; |
Interview met selecteurs van EPST; |
Interview met selecteurs van Transavia |
Dank!