Transavia Grading

Roderik

New member
goedemiddag! ik moet van transavia volgende week een grading doen.
is hier iemand die hem al gedaan heeft? en mij er wat over kan vertellen, wat je allemaal krijgt, moet weten, welke sim enz.!! iedere info is welkom, want kan er niets over vinden op dit board en internet??
is er misschien iemand die ook volgende week die grading moet doen (zaterdag de 15e)??

alvast bedankt,

Groeten Roderik
 
ja dat dacht ik ook, maar heel veel meer weet ik er ook niet van?
weet iemand of je die sim ook kan huren bij martinair vliegschool? (prijs?)

gr
 
Staat er bij Stella in Teuge ook niet zo'n ding? Wellicht ook een optie.

Klopt, alleen dat ding maakt zoveel overuren dat zelfs Stella-leerlingen naar andere locaties moeten uitwijken. Lijkt me dus niet dat Stella simtijd aan derden gaat verhuren.
 
Maar weet iemand ook iets over de grading zelf? dat is natuurlijk het belangrijkste! ;)
heb net MV gebeld en die verhuren hun simulator niet! dus dat valt af!
 
op schiphol staat ook zon ding, weet ff niet meer hoe het bedrijfje heet, volgens mij deed trans daar eerst zn gradings.
 
In belgie is een FNPT2 die wel verhuurd wordt.
Verder is het zoals Thumbs zegt. Zorg dat je de basics op een rijtje hebt. Denk aan intercepties, ils-je, wellicht non-prec.
 
Tenzij ze anders zeggen, denk ook aan je Crew concept. Denk dat ze wel willen zien of je goed samenwerkt met je maatje.

Als ze expliciet zeggen dat je op je individuele vliegen word beoordeeld is het duidelijk, Maar denk dat ze dit ook wel graag willen zien.

Succes.
 
Back
Top