V1Rotate
Well-known member
Hallo allen,
We komen weer richting het einde van het jaar
2019. Vandaar weer een nieuw draadje voor de totalen en bijzonderheden.
Mijn totalen: B737 300 en 400
-455 uur waarvan 270 vanuit Warschau
En 185 vanuit Kaapverdie
Bijzonderheden.
- Master caution rejected take off. Niets spannends maar alles
tot 80kts is rto. ��.
- Heel veel Non Precision Approaches geschoten waarvan zelfs een NDB op DUS, daar onze Bobby Classic niet certified is om Rnav approaches the schieten.
- Gewisseld van werkgever.
- LVO training ondergaan CAT II IIIA.
- 3 Simulated CAT II en 2 CATIIIA Autolands
- Luxe gehad om te kiezen voor wie ik wilde werken na
meerdere succesvolle assessments.
- Ook assessment gehaald voor een job bij een Long Haul operator, maar het kan nog wel even duren voor ik in TR ga. Wanneer is nog onduidelijk.
Zo kan het gaan in luchtvaart. Tot twee jaar geleden weinig uitzicht op een baan en nu de luxe om te kunnen kiezen.
Ik wens iedereen nu eerst een fijne Sinterklaas, kerst en nieuwjaar met een veilige 2020 met vele happy landings.
We komen weer richting het einde van het jaar
2019. Vandaar weer een nieuw draadje voor de totalen en bijzonderheden.
Mijn totalen: B737 300 en 400
-455 uur waarvan 270 vanuit Warschau
En 185 vanuit Kaapverdie
Bijzonderheden.
- Master caution rejected take off. Niets spannends maar alles
tot 80kts is rto. ��.
- Heel veel Non Precision Approaches geschoten waarvan zelfs een NDB op DUS, daar onze Bobby Classic niet certified is om Rnav approaches the schieten.
- Gewisseld van werkgever.
- LVO training ondergaan CAT II IIIA.
- 3 Simulated CAT II en 2 CATIIIA Autolands
- Luxe gehad om te kiezen voor wie ik wilde werken na
meerdere succesvolle assessments.
- Ook assessment gehaald voor een job bij een Long Haul operator, maar het kan nog wel even duren voor ik in TR ga. Wanneer is nog onduidelijk.
Zo kan het gaan in luchtvaart. Tot twee jaar geleden weinig uitzicht op een baan en nu de luxe om te kunnen kiezen.
Ik wens iedereen nu eerst een fijne Sinterklaas, kerst en nieuwjaar met een veilige 2020 met vele happy landings.
Last edited: