Total Loss of niet??

X: Nieuwe motor, wordt ingevlogen door LH cargo.

Vlak voor het weekend had TFL alle 763 AOG.
Althans , zag dat ze gedurende het w/e met een 762 vlogen en een 742 van een Spaanse airline based in Madrid.
Bijkomend op zaterdag 2 vluchten meer dan een etmaal vertraagd.
Er stond een machine AOG in CUR (althans las ik maandag op luchtvaartnieuws) , wachtende op een engine change. 1x CHQ de inmiddels langdurige repair ondergaand en een uitloop in FRA.

Spijtig hoor , al die pax die wederom een dag later op reis konden gaan.

Zit je ergens in de Carribean heb je mogelijkerwijs geluk dat je langer mag blijven , alhoewel al die onzekerheid bij steeds doorgezette vertragingen worden niet als prettig ervaren.

Hoop voor hen dat er nu snel rust in de uitvoering komt.
 
Vlak voor het weekend had TFL alle 763 AOG.
Althans , zag dat ze gedurende het w/e met een 762 vlogen en een 742 van een Spaanse airline based in Madrid.
Bijkomend op zaterdag 2 vluchten meer dan een etmaal vertraagd.
Er stond een machine AOG in CUR (althans las ik maandag op luchtvaartnieuws) , wachtende op een engine change. 1x CHQ de inmiddels langdurige repair ondergaand en een uitloop in FRA.

Spijtig hoor , al die pax die wederom een dag later op reis konden gaan.

Zit je ergens in de Carribean heb je mogelijkerwijs geluk dat je langer mag blijven , alhoewel al die onzekerheid bij steeds doorgezette vertragingen worden niet als prettig ervaren.

Hoop voor hen dat er nu snel rust in de uitvoering komt.

Las overigens dat de motor op CUR ingevlogen is door het Vlaamse Cargo B.
De machine in CUR moest als ik het goed heb gelezen in voorgaande quotes alhier deze week in groot onderhoud in FRA gaan , in navolging van de andere 763.
 
Las overigens dat de motor op CUR ingevlogen is door het Vlaamse Cargo B.
De machine in CUR moest als ik het goed heb gelezen in voorgaande quotes alhier deze week in groot onderhoud in FRA gaan , in navolging van de andere 763.

De -X staat netjes in Frankfurt voor de D check
De vluchten van de -x worden overgenomen door een thompson 762
De -Y vliegt gewoon
De -Q staat nog steeds AOG in CHQ

Overigens is er deze week voor 5 februari een slot aangevraagd voor een 763 NAAR Frankfurt, en weer terug op de 7e februari. (waarschijnlijk A Check). Iemand enig idee welke kist? De -Y is net geweest en de -X staat er al?
 
Back
Top