TopGun Holland

Shadow!

New member
Hallo,

Sinds een tijdje geleden staan niet meer alle afleveringen van top gun holland online. Helaas zijn er nog maar 4 van de 10 afleveringen op internet te vinden. Ook kan je helemaal nergens een download vinden en is de dvd ook nergens meer te koop.

Nu is dus mijn vraag of er iemand is die nog alle afleveringen op zijn computer heeft staan of dergelijke. Ik zou heel graag de serie nog een keer willen kijken dus als iemand mij kan helpen, dan graag :)

m.v.g. Shadow
 
Heb ik op de pc staan. Stuur me even een pb met je email adres. Dan stuur ik je een wetranser met alle afleveringen.
 
Ik zou ze ook erg graag willen bekijken. Als iemand ze nog hebt, zou ik het gigantisch waarderen! (heb Bart al een berichtje gestuurd maar tot op heden nog geen antwoord. :()
 
Dag mannen,

Ik heb de NPO een bericht gestuurd twee weken geleden. Volgens hun staan er maar 4 afleveringen op de website vanwege een technisch probleem. Ze zijn aan het zoeken naar een oplossing en houden mij hier van op de hoogte. Hopelijk komen alle 10 de afleveringen binnenkort dus weer gewoon online!

Groeten
 
Awesome Arnie! Ik had het al eens geprobeerd via bol.com maar toen was hij niet meer op voorraad:bwah: Zou je de link ook bij mij in de inbox kunnen deponeren?:angel:
 
Back
Top