Toelatingseisen in Amerika?

Djan

New member
Hey Allemaal,
ik heb een vraagje wat waarschijnlijk ook in de gedachte's van andere "wannabee's"
speelt.:
Stel je voor dat ik aan een vliegopleiding in Amerika wil beginnen, Wat zijn dan de toelatingseisen?(vooropleiding etc.)??
 
Hey Allemaal,
ik heb een vraagje wat waarschijnlijk ook in de gedachte's van andere "wannabee's"
speelt.:
Stel je voor dat ik aan een vliegopleiding in Amerika wil beginnen, Wat zijn dan de toelatingseisen?(vooropleiding etc.)??
Lees de sectie van dit forum: Amerika.
 
Veel Geld. Amerika is 'the land of the free' dus als je je geld in vliegtuigen wilt stoppen houdt niemand je tegen (tenzij je geen Visum hebt). Enige papiertje wat vereist is is je (Student) Medical.
 
Woeps..haal dingen door elkaar. Er is geen student medical, wel een student pilots certificate. Je moet dus voor vliegonderricht minimaal een Class 3 medical hebben. Kweenie wat je ambities zijn maar als je beroepsvlieger in Europa wilt worden zou ik eerst een JAA Class 1 doen, en daarna een FAA keuring. Weet je in iedergeval dat er na terugkomst in NL geen nare verrassing op je wacht.

http://www.aviationwise.org/student_pilot/student_pilot_guide.htm#spr

Veel vragen en antwoorden staan daar. Belangrijkste van alles is dat je je Visums goed op orde hebt. De mensen van Immigrations houden absoluut niet van verrassingen en gevoel voor humor hebben ze niet.
 
Back
Top