Toekomst Airwork

Diana, ontzettend bedankt voor al je tijd en inzet om dit forum op te bouwen en in leven te houden.

Ik wens Vincent heel veel succes bij het vernieuwen en in stand houden van Airwork.
 
Wat vliegt de tijd zeg.. heb nog steeds ergens het boek 'Hoe word ik piloot' in een boekenkast staan. Destijds bijna versleten in de dagen dat ik alleen maar kon dromen van een baan als piloot, een onmisbare hulp in mijn zoektocht naar antwoorden en vliegscholen.

Lelystad en Teuge volgden elkaar op, de Fokker 50 niet lang daarna.
Bijna 18 jaar later. Gisteren bleek ik al de hele week de 747 cockpit te delen met een andere 'bekende' Airworker en hebben we aan de andere kant van de wereld met een biertje of twee heel wat anekdotes opgehaald over dit forum.
Talloze mensen leren kennen en een paar zeer goede vriendschappen aan overgehouden, al dan niet via airwork-borrels en -bbq's. Mooie tijden.

Begrijpelijk dat je het stokje hebt overgedragen en blij te zien dat Airwork door blijft gaan, Diana. Het ga je goed, we komen elkaar wellicht wel weer een keer tegen op Teuge.
 
201504_1156_eaged.jpg
 
Bedankt Diana! De informatie die deze site leverde over de KLS selectie was voor mij van grote waarde! Deze site heeft zeker meegeholpen voor mij om te komen waar ik nu ben.
 
Bedankt Diana. Zonder deze site, en dus (ook) jouw inzet, zouden vele mensen veel minder informatie hebben over de luchtvaart.

En die discussies zijn vaak leuk om te lezen...!
 
Hartelijk dank Diana voor het faciliteren van dit Board.
Al 15 jaar trouwe bezoeker en door dit Board destijds bijzonder veel informatie gevonden omtrent de selectie van vliegscholen etc.
 
Back
Top