Tips voor KLM flight Academy selectieprocedures

Wout.lensen

New member
Hoi.
Ik ben Wout Lensen en ik ben 17 jaar en heb net mijn havo examen gehaald. ga nu een soort van tussenjaar nemen waar ik wiskunde B en natuurkunde bijschool. Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen voor het vergroten van de kans op slagen van de selectieprocedure of het halen van de selectieprocedure? En is het misschien handig om eerst een opleiding zoals automotive te doen?

Alvast bedankt
 
Wout, welkom.
Bepaalde zaken kan je wel en bepaalde zaken kan je niet oefenen.
Reken reeksen en ruimtelijk inzicht en psychologische testen kan wel geoefend worden, levenservaring en volwassenheid niet. Ik zou aanraden om vooral veel te oefenen. Je hoeft niet de specifieke testen te weten, het gaat ook een methode toepassen en dat snel te herkennen.
Ik heb zelf ooit met 17.5 de KLS geprobeerd en na wat voelt als 3 miljoen jaar later ben ik ervan overtuigd dat ik dat veel te vroeg gedaan heb. Ik was op dat moment nog te onvolwassen.
Dit kan best wachten tot 18 of 19 of 21.
Dat is een beslissing die je zelf zal moeten maken.
 
Heel erg bedankt Europe-american. Dit helpt met de keuze. Zou 18 een geschikte leeftijd zijn met de voldoende oefeningen en selectieprocedure training?
 
Wout daar kan ik met de beste wil van de wereld geen uitspraken over doen want ik ken je niet.
Dit kan je vragen aan mensen die je een kritisch antwoord kunnen geven, leraren, werkgevers. Niet aan een oma die alles wat je doet geweldig vindt.
 
Back
Top