There I was.

arthorizon

New member
Het is een beetje stil na de leuke en gedurfde vluchtverslagen van Digits.

Ik kan me niet voorstellen dat er geen " there I was" verhalen voorhanden zijn van deelnemers aan dit board.
Nogmaals, het hoeft niet altijd four engine jet te zijn dus ook de zweefvliegers en Citation vliegers, niet denigrerend bedoeld, was zelf ook zweefvlieger en had een Citation rating, hebben dingen meegemaakt die op zijn minst vermakelijk zijn en in ieder geval de moeite van het vertellen waard.

Daarom, kijk in je logbook, ga dat verhaal nog eens na wat je in de crewroom, clubhuisbar, hotellobby, verteld hebt en breng het hier.
Zo moeilijk is het niet.

Ik heb op dit board ooit eens verteld dat ik op en van mijn eerste solovluchten als veertienjarig zweefvliegertje op zevenhonderd meter op circuit ging, omdat de hoogtemeter maar tot vijfhonderd ging en ik na een fantastische thermiekvlucht tot 2800 meter op de terugweg de tel was kwijtgeraakt. En, dat ik vele jaren later op Kai Tak aborted en naar de alternate ging omdat ik met 45 graden crabangle de main wheel bogeys van Boeing niet wenste te vertrouwen. Etc.

Over to you.

Cheers
Art
 
Back
Top