The world's favourite airline?? Waar of toch niet?

AWOL

New member
Beweerd Ryanair niet zelf dat ze 'the worlds favourite's airline' zijn?

Nou, ik kwam net dit tegen en dit laat weer wat anders zien:

http://www.nu.nl/economie/2394720/ryanair-slechtste-luchtvaartmaatschappij.html

Of is het in MOL's eigen wereldje, waar hij in leeft, waar ze de meest favoriete airline zijn?
Maar publiciteit is waar het hem om gaat. Niks anders. De rest maakt hem niet uit.

Al moest ik wel lachen om een RYR piloot, die ik overigens nog ken ook van een tijdje geleden, die in reactie op O'Leary's opmerking over het vervangen van de co-piloot door een stewardess een brief had geschreven aan de Financial Times dat het een enorme kosten bezuiniging zou zijn als O'Leary wordt vervangen door een stewardess. :D
 
Worst en favorite zijn twee verschillende dingen. MOL gaat niet voor de populariteits prijs, maar de euro's/ponden. Zolang die maar blijven binnenkomen, maakt het hem niets uit wat men over zijn club denkt. En de jaarverslagen geven hem nu gelijk. In hoeverre dat een duurzame tactiek zal blijken, dat zal de toekomst uitwijzen, maar nu is blijkbaar voor velen de prijs/kwaliteit verhouding prima...
 
De Ierse prijsvechter Ryanair scoort slecht op alle fronten: service, comfort en eten.

Tja....
Als ik €30 heb betaald voor een retourtje NRN-STN of NRN-SXF, dan vind ik niet dat ik in de positie ben om dan nog over het comfort of de service te klagen...
Blijkbaar zijn er ook mensen die daar heel anders over denken. :biertje:
Als ik onderweg wat eten/drinken had willen krijgen had ik wel bij een full-service airline geboekt...:)
 
Full service vanaf NRN? Dat wordt dan ook eerst eens tukje verder treinen voor je Foohke vanuit Zuid-Oost "Nederland"!
 
Al moest ik wel lachen om een RYR piloot, die ik overigens nog ken ook van een tijdje geleden, die in reactie op O'Leary's opmerking over het vervangen van de co-piloot door een stewardess een brief had geschreven aan de Financial Times dat het een enorme kosten bezuiniging zou zijn als O'Leary wordt vervangen door een stewardess. :D

Heerlijk toch dit! Haha :D
 
Al moest ik wel lachen om een RYR piloot, die ik overigens nog ken ook van een tijdje geleden, die in reactie op O'Leary's opmerking over het vervangen van de co-piloot door een stewardess een brief had geschreven aan de Financial Times dat het een enorme kosten bezuiniging zou zijn als O'Leary wordt vervangen door een stewardess. :D

Misschien kan O'Leary het voorbeeld van Richard Branson volgen, niet vanwege een weddenschap maar voor het echie en dus ook niet voor één dag maar voor de rest van zijn werkzame leven. Hoe favoriete de airline dan zal zijn???

De steenrijke Britse zakenman Richard Branson gaat een dag aan de slag op een vlucht van AirAsia als resultaat van een verloren weddenschap met miljardair Tony Fernandes. De twee mannen wedden wiens formule 1-team dit jaar als hoogste zou eindigen. De verliezer moest in een vliegtuig van de ander als 'stewardess' gaan werken. (...) De Brit zal op een vlucht van Londen naar Kuala Lumpur compleet met make-up, hoge hakken en de reguliere werkkleding voor dames onder meer drankjes serveren en de toiletten schoonmaken.

Bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=37327
 
Ryanair B738 fleet in March will consist of 272 aircraft. The total deliveries for 2011
will be 37 aircraft and 7 disposals with a net fleet increase of 30 aircraft in 2011. Their route network now consists of 44 bases in Europe with additional new routes proposed during 2011

May be I am biased?
Waar klagen we toch over? Ryanair is een goed functionerende airline die ons voor goede prijs, zij het zonder veel overbodige luxe, veilig vervoert.
 
Back
Top