Te Koop: aandeel DIamond DA40 in de Stichting Diamond flyers.

André

Member
Beste Mensen,

Doordat ik zelf beroepsmatig vlieg en er daardoor te weinig gebruik van maak heb ik besloten mijn aandeel bij de DA40 Flyers op EHLE te koop te zetten. Met dit aandeel kun je op de goedkoopste manier op een moderne Diamond DA 40 vliegen zodat je voldoende geld overhoud om er ook serieus wat meer uren mee te vliegen ten opzichte van het commercieel huren van een kist voor hetzelfde geld. Tevens is ook een zeer goede vliegschool aan de stichting verbonden waarmee je tegen een redelijke prijs je vliegbrevet (PPL) kunt behalen.

www.diamondflyers.nl = de link voor nadere informatie ten aanzien van de Stichting Diamondflyers.
www.nimbusair.nl = de link voor nadere informatie omtrent de vliegschool Nimbus air.

Mocht er iemand zijn die interesse heeft en nadere informatie wil hebben stuur dan een email naar andreveldman (at) hotmail.com

Met vriendelijke groeten,

André
 
Beste mensen,

Het aandeel is alweer een aantal weken geleden verkocht en ik krijg nog steeds veel aanvragen van geïnteresseerden.
Voor hen die belang hebben bij een aandeel, neem alsjeblieft contact op via de link van de Diamondlfyers en / of Nimbus air.

Voor wat betreft deze advertentie, het aandeel is dus verkocht.

Met vriendelijke groeten,

André
 
Back
Top