Sunexpress Deutschland

KYTV

New member
Is er iemand die ervaring heeft met de selectie van bovengenoemde incl Mollymawk test en grading? Info hierover wordt zeer gewaardeerd. Alle tips welkom!
Bvd
 
Om even een oud bericht nieuw leven in te blazen:

zijn er mensen die ervaringen hebben met de selectie bij Sunexpress DE?? Ik heb een uitnodiging ontvangen, maar hoor en lees er verschillende dingen over. Mollymawk, DLR??

Hoor het graag!
 
Grading wordt bij Lufthansa gedaan in Berlijn. Ik heb een pakket met info ontvangen met daarin kaartjes ed. Ben met name benieuwd naar de psycho. Mollymawk heb ik ook van anderen gehoord, maar geen info tot zover ontvangen om me daarop te kunnen voorbereiden.
 
in principe mollymawk maar ze gaan ook over op Interpersonal, gewoon even bellen. Duits praten is nu wel een harde eis geworden.
 
Is er iemand die bekend is met de voorwaarden voor DEC bij SunExpress Deutschland? Ik heb begrepen dat het 8 maanden on, 4 maanden off is, tegen 70% van je voltijd salaris. Ik zou graag willen weten of de basic van 7200€(ppjn) correct is en of er nog flightpay , pensioen e.d. bijkomt.
Bedankt alvast!
 
En weet iemand daarnaast hoe lang het duurt voordat interpersonal reageert, nadat je hebt gesolliciteerd?
 
De nieuwe DEC krijgen 70% van het salaris over 12 maanden betaald, maar werken 8 maanden. Het salaris komt ongeveer overeen met wat op ppjn staat. Daarnaast krijg je nog flight pay en overuren in de zomer.

Wat Inetpersonal betreft, ik zou even contact opnemen met SXD zelf. Zover ik weet zoeken ze nog.
 
Back
Top