Stoelreservering aan te bevelen?

Robin200

New member
Ik zie dat je bij Arke van te voren je stoel kan reserveren voor jezelf en familie. De vraag is of dit ook noodzakelijk is. Dus vandaar mijn vraag:

Op de vluchten naar Curacao: Bij goed gevulde vliegtuigen. Is dan een stoelreservering aan te bevelen? Ik wil niet dat mijn kleine op 3F terecht komt, de ander op 21C, 12 A en 42F en ik zelf op 32D. Hoe verloopt dat in de praktijk bij jullie?
Wat is de eventuele animo onder het cabinepersoneel om stoelplaatsen te ruilen?

Qua catering: 1 warme maaltijd standaard neem ik aan. En wat wordt er aan drank geschonken? Kun je wat vaker water bestellen of moet je dan aan boord afrekenen?

thx in advance
 
Qua catering, kan ik jou weinig vertellen. Ik heb alleen op een redelijk korte vlucht gezeten, en deze was notabene een gehuurde kist van Miami Int. Met US crew.

Maar ik moet zeggen, dat voor die paar eutjes meer, is het zeker aan te raden. Immers, je zit wel een lange tijd op die stoel in jouw geval.

Ik heb het zelf ook gedaan toendertijd.
Je heb dan een lekker gevoel, en volgens mij een upgrade, naar comfort valt ook nog wel mee qua prijs.
 
Beste

Stoelreservering is zeker aan te raden, als je met zijn allen bij elkaar wilt zitten op plaatsen die jij wilt. Jouw geschetste voorbeeld is wel erg extreem, maar in theorie niet onmogelijk....
Het is bij de check in NIET mogelijk je stoelvoorkeuren aan te geven. Ook aan boord zullen ze niet happig zijn dit alsnog te regelen.

Kwa catering: water is gratis op de ICA volgens mij. verder 1 maaltijd plus drankje en de rest moet je kopen. Premium Comfort is 2 maaltijden en onbeperkt drank. Comfort is zelfde als economy, behalve dat je dan ook alcohol bij je maaltijd kan krijgen.

VWB de Miami Air. Catering is volgens ArkeFly en verschilt dientengevolge dus niet van een reguliere ArkeFly vlucht met een "eigen" kist.
 
Back
Top