Staking Menzies

B767-300ER

New member
Hoi

Heeft de aangekondigde staking aankomende vrijdag door personeel van Menzies gevlogen voor de vluchten van TFL?

Groetjes
 
goeie vraag, en weet iemand of het ook gevolgen heeft voor transavia vluchten... ? bounty gaat ook een keer op vakantie, het zal me toch niet gebeuren...... damn !!
 
Misschien moet er eerst eens iets gedaan worden aan de prestaties, voordat je over salarisverhoging en staking praat.
 
Vandaag op remote stand gestaan.
Arkefly personeel heeft baggage afgeladen en dus viel de "enorme" overlast voor de pax weer mee.
Wel grappig dat je goed kon zien wie er door menzies werd afgehandeld. --> elke kist op de J buffer :D

Mja... iedereen heeft recht om te staken zullen we maar zeggen...
 
alle kisten stonden inderdaad mooi op een rijtje langs de snelweg:grijns:
 
Last edited:
Staken mag ja, maar ik merk dat we ook wel zonder ze kunnen. Dus dan heeft staken niet heel veel zin... zeker niet als alleen 20% meedoet.. Gisteren niet of nauwelijks vertraging gehad.
Ben benieuwd hoelang ze het gaan volhouden, iig 3 dagen las ik?
 
Misschien moet er eerst eens iets gedaan worden aan de prestaties, voordat je over salarisverhoging en staking praat.

Tja en laten we het maar niet over de prestaties van Arkefly hebben.
Met andere woorden de pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet
 
Tja en laten we het maar niet over de prestaties van Arkefly hebben.
Met andere woorden de pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet

Aan Air Holland:
zullen we bij het onderwerp blijven??

Topic onderwerp: Staking bij afhandelaar Menzies.

behalve dat dit de afhandelaar van TFL is heeft dit verder niets met ArkeFly te maken.
TFL 767 geeft aan dat hij zijn vraagtekens zet met de drijfveren van het personeel van Menzies, wat verder niets met de prestaties van TFL te maken heeft.

Overigens is de staking klaar dus topic op slot dacht ik zo, diana?
 
Tja en laten we het maar niet over de prestaties van Arkefly hebben.
Met andere woorden de pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet

Als je een gezegde wil gebruiken moet je het wel juist gebruiken "Air Holland" Het is de pot verwijt de ketel DAT hij zwart ziet"
 
Ik meende te horen dat er door Menzies komende week ook nog gestaakt zou worden, maar kan het mis hebben natuurlijk. ;)
 
Back
Top