snurken

HansLab

New member
Raaaazend leuke FlyIn op EBDT (Schaffen-Diest) gedaan vorig weekend: prachtweer (duh...) en boordevol vliegtuigen, oldtimers, bezoekers en vliegfun!
En snurken onder de vleugel - hoe apart is dat!!
Ik raad iedereen aan dat eens mee te maken: de avondzon wanneer de niet-slapers weggaan, de rust die neerdaalt over zo een veld. De rammelende motoren als jij nog ligt te pitten de volgende morgen. De handdoeken over de propellors gevouwen, de dichte oogjes en de sloten koffie: ONBETAALBAAR. En zoals in dit geval ook: soms op plekken waar je normaal niet kunt komen.

Als iemand een suggestie heeft waar ik met mijn Lief en aluminium Lief kan snurken (binnen- of buitenland - laten we het beperken tot één tank vliegen), dan hou ik me aanbevolen!!
 

Attachments

  • IMG_2409.jpeg
    IMG_2409.jpeg
    47.6 KB · Views: 6
Ik wil nog eens naar Aeroe (EKAE) in Denemarken, als ik EDDH.de moet geloven kan je daar ook kamperen.
 
Ik wil nog eens naar Aeroe (EKAE) in Denemarken, als ik EDDH.de moet geloven kan je daar ook kamperen.
Ja, dat ziet er gaaf uit, en het zou dé reden kunnen zijn voor het eerst naar Denemarken te gaan. Ik kan geen enkele website vinden over EKAE, weet jij meer?
 
Nee, niet veel meer dan wat ik op eddh.de en EuroGA.org heb gelezen. Lijkt me een leuke bestemming! De Deense Aip staat gewoon online dus ik ga ze een keer bellen.
 
net mailtje gehad:
What a great idea.
We just said goodbye to 4 aircrafts from the Czech Republic who stayed here for a few days. So you are very welcome. We have very nice and quiet surroundings and access to restroom and a shower bath.

Dat lijkt me een GO.
 
Leuk zeg! Laat even weten hoe het is geweest? Voor de currency ga ik dadelijk even heen en weer naar EHRD. Ook leuk, maar niet zo avontuurlijk.
 
Afgelopen weekeinde naar Aeroe geweest, eindelijk. Niet gekampeerd, maar een AirBnB. Erg naar ons zin gehad, totaal andere vibe dan onze eigen wadden. Twee uur vliegen, auto huren op het veld (van te voren even vragen) en gaan met die banaan. De gegevens op deze site zijn actueel.

 
Last edited:
Back
Top