Selectiefase 1: Psychologisch Onderzoek 1 - PO1 (cognitief onderzoek)

vraagje over instrumenten interpretatie

vraagje over instrumenten interpretatie

L.S.,

Wie heeft onlangs het PO1 gehad, en kan mij helpen?

Op internet zijn een aantal sites te vinden waar geoefend kan worden voor de instrumenten interpretatie test van PO1 (KLU).
http://www.fibonicci.com/nl/instrumenten-interpretatie/instrumenten-interpretatie-moeilijk

Komen de afbeeldingen van de f15 overeen met de afbeeldingen bij de keuring?
Ik vind de plaatjes soms vrij vaag omdat ze erg donker zijn.

Verder is mij de volgorde van de testen onduidelijk, ook op deze site lees ik verschillende verhalen over welke test eerst komt. Kan iemand mij hierover wat vertellen. Hoeveel fouten mag ik bij welke test maken om door te komen, vrij veel vragen, maar ik hoop dat iemand mij wil helpen,.


Gegroet!
 
De vorige keer (9 maanden geleden) werd mij verteld dat het compleet anders zou zijn.

De plaatjes waren sowieso iets groter en ik geloof ook iets lichter van kleur. Maar uiteindelijk kun je het evengoed met de plaatjes van de link doen.
Als je de hoeken goed kan interpreteren, kun je het goede plaatje er zo uitpikken.
 
De vorige keer (9 maanden geleden) werd mij verteld dat het compleet anders zou zijn.

De plaatjes waren sowieso iets groter en ik geloof ook iets lichter van kleur. Maar uiteindelijk kun je het evengoed met de plaatjes van de link doen.
Als je de hoeken goed kan interpreteren, kun je het goede plaatje er zo uitpikken.

Oke bedankt, wat zou er compleet anders aan zijn dan? Zou het überhaupt anders zijn dan op deze site beschreven staat?
 
Back
Top