Selectie Transavia

dimiair

New member
Dit fossiel mag binnenkort op gesprek komen bij Trans. Heb enige tijd in het buitenland gewerkt en ben niet bekend met de Nederlandse selectie tradities....Zo is het Aviation Human Factor Center (AHFC), waar Trans kennelijk gebruik van gemaakt, mij geheel onbekend. Ik heb eens wat rondgesnuffeld op deze site, maar ben op zoek naar iets gedetailleerder info. Wat kan ik verwachten op die dag?

Alvast bedankt allemaal....
 
Ik denk dat de belangrijkste vraag voor hen om wel of niet een grading te doen is, is er een simslot beschikbaar. Zo niet hoeft er geen grading gedaan te worden. Hebben ze die wel dan zal het wel temaken hebben met ervaring in het afgelopen jaar.....
Ik weet niet of het zo is. Maar luchtvaart kennende zou het me niets verbazen....

PD, de grading van Trans is volgens mij niet bij CAE, maar op Lelystad. In de FNPTII daar. Lijkt me dus niet zo'n probleem om daar een slotje in te vinden.
 
Ik denk dat de belangrijkste vraag voor hen om wel of niet een grading te doen is, is er een simslot beschikbaar. Zo niet hoeft er geen grading gedaan te worden. Hebben ze die wel dan zal het wel temaken hebben met ervaring in het afgelopen jaar.....
Ik weet niet of het zo is. Maar luchtvaart kennende zou het me niets verbazen....


Deze inmiddels gedateerde maar toch wel geweldige uitspraak was me vorig jaar niet opgevallen.
PitchDisconnect slaat hier de spijker op z'n kop! Sterker nog, vorig jaar zijn er twintig mensen direct zonder enig interview aangenomen omdat de vergaderkamer waar ze de interviews altijd afnemen net in de verf stond!
De inhoud van de selectie-dag bij AHFC is overigens ook geheel afhankelijk van de brandstofprijs, staat ie hoog, dan sta je binnen een half uurtje buiten en staat ie laag dan krijg je de full package! Blijft low-cost he ;)
 
Sterker nog, vorig jaar zijn er twintig mensen direct zonder enig interview aangenomen omdat de vergaderkamer waar ze de interviews altijd afnemen net in de verf stond!

Sterker nog, er zijn 60 mensen aangenomen op basis van het aantal bullshit-posts op dit forum.

(Zo ben ik ook ooit binnen-gekomen....)
 
Heeft iemand nog misschien een nuttige bijdrage betreffende de laatste testen voor Transavia bij AFHC te Maarssen? Wat exact te verwachten? En voor de KLM ook misschien. Dank u !!
 
je mag in ieder geval geen fysiek kladpapier gebruiken. Alles met behulp van 'Wordpad'. Test schijnt qua opzet hetzelfde te zijn maar in een nieuw jasje te zijn gegoten. Gebruiksvriendelijker is het er niet op geworden....
 
Back
Top