Selectie Cityjet

Wanneer is nu de bedoeling dat Eindhoven stopt? En waar gaan deze mensen naar toe, terug naar RTM of ANR?
 
Op zich kan dat wel kloppen als Trans per 1 april met meerdere kisten van start gaat op Eindhoven. Erg vreemd dat het allemaal zo schimmig gaat. Hopelijk wordt er voor ieder een plekkie gevonden.
 
Hoe bedoel je? Waarom Cityjet niet mee is genomen in Hop?
Lijkt me duidelijk. AF wil Cityjet verkopen, buiten dat... wij zijn geen Frans bedrijf en je weet hoe ze zijn...
 
What he said. In April ergens zou er voor ons meer duidelijkheid moeten komen hoe onze toekomst er uit ziet.

Als het goed is, april. Maybe. Perhaps.
 
Interessant. Wij hebben in de wandelgangen vernomen dat er eind februari wat bekend wordt. Ach de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. We horen het wel via de media ;)
 
Kan wel kloppen. Jullie horen het sowieso altijd eerder dan wij. Sterker nog... wij zijn altijd de laatste die dingen te horen krijgen. :D
 
Check. Maar bij eerst tien en nu zes geïnteresseerde partijen (wat ik vrij veel vindt eigenlijk) komt er meestal wel iets naar buiten lijkt me?

Niet verkeerd bedoeld hoor maar wat maakt cityjet nu zo interessant voor investeerders?
 
Back
Top