Season's Greetings

Status
Not open for further replies.

Air Holland

New member
ChristmasGreetings2007kopie.jpg
 
Kan je je energie en kracht niet ergens anders insteken ipv een Virtual Airline, gaat wel erg ver die website. Zeg je op feestjes als mensen aan je vragen dat je een CEO van een virtual airline bent ofzo?
 
Ieder z'n hobby. Speelde jij vroeger niet postkantoortje?

Hij wenst je prettige feestdagen.
 
Als hij dat toch een leuke bezigheid vind...

ik vind het een lief kaartje :) Air Holland ook fijne feestdagen!
 
Laten we een flightsim forum openen voor dit soort dingen. Anders raken de diverse professionele fora een beetje "geclutterd".

Ieder z'n meug.

GF.
 
Er komt hier net zo min een flightsim-forum als een spottersforum of een modelvliegforum. Voor genoemde groepen bestaan er al zeer goede en professionele forums.

Er zijn hier genoeg piloten die met modelvliegen of flightsimmen zijn begonnen, en het supergaaf hadden gevonden als er indertijd een board was als deze, om informatie op te doen en vragen te stellen. Mensen (uit welke luchtvaartgroep dan ook) zijn hier welkom zolang ze niet de boel vol spammen en zich niet bemoeien met discussies waar ze geen zinnige bijdrage aan kunnen geven. Zo niet, dan krijgen ze één waarschuwing en daarna gaat de knop om.

Met een welgemeende kerstgroet heb ik geen problemen. Hallo zeg, het gaat om Kerst. Verbroedering weetjewel. Zou toch wel onbeleefd zijn als ik kerstwensen van het board ga verwijderen.

Desalniettemin sluit ik deze thread.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top