scoop 2 2006

Sources

Sources

When a leasing deal is signed a press release is normally issued by the airline and the leasing company.

I can't imagine "Breakeven Steven" passing up a chance to tell everyone how this proves what a brilliant manager he is.

All sounds pretty iffy to me - probably comes from the same people who think I've applied to ArkeFly :grijns: :grijns:
 
Zal binnenkort wel bekend gemaakt worden........................

Gloedjenieuw uit de doos............... hoppa......
 
Tui heeft 65 Boeings besteld

Tui heeft 65 Boeings besteld

Vorige week heeft TUI-AG bekend gemaakt dat er de namen van de luchtvaartmaatschappijen die tot TUI-groep behoren gaan veranderd worden in één merknaam: TUIfly. De kleuren worden inderdaad anders dan blauw en is 1 een toestel uit Duitsland van Hapagfly overgespoten in nieuwe kleuren: geel met nieuwe merknaam TUIfly. Verder heeft TUI ook bij Boeing 65 toestellen besteld variërend van short en longhaul, mogelijk ook als nieuwe klant voor Boeing 787 Dreamliner ter vervanging van Boeing 767's. Zo waren ook meer geruchten gaande op Airliners-forum dat TUI ook naast Boeing 737-800's de nieuwste telg uit Boeing 737-familie, de Boeing 737-900ER zou bestellen. Hoe gaat de TUI deze nieuwe toestellen verdelen bij de TUIfly in verschillende landen? Hoe veel 737's krijgt Arkefly als TUIfly in haar vloot? Ik heb een gedachte dat Arkefly ook een paar 737-800's zou kunnen krijgen en misschien toch 2 of 3 737-900ER's als latere aanvulling van de vlootsamenstelling. Zo zou Nederlandse TUIfly de vloot hebben van Boeing 787-8, Boeing 737-800 en Boeing 737-900ER. Of de 737-700 zou best kunnen is maar de vraag voor de mangament van TUI. Zo op dit manier kan TUI heel makkelijk de toestellen verdelen naar de vervoersvraag die heel seizoenafhankelijk wordt, zoals de zomer en winterseizoen. Bijvoorbeeld als de winterseizoen is aangebroken gaan er paar 737's overhevelen naar Duitse of Britse TUIfly van Nederlandse TUIfly en als de zomer weer aangebroken is dan gaan ze dan misschien weer terug om in Amsterdam te stationeren. Wat mij betreft geldt dit namelijk veel voor de grotere Boeing 737-900ER, want als in de winter met dit type gevlogen wordt is er kans dat deze toestellen maar halfvol is, zowel moeilijk wel vol te krijgen is. Dat heb je ook het geval dat bij Boeing 757's is gebeurd. Dus een echte Europese charter en lowcost maatschappij van TUI is een feit! :grijns:
 
When a leasing deal is signed a press release is normally issued by the airline and the leasing company.

Oftewel, show me the money?

I can't imagine "Breakeven Steven" passing up a chance to tell everyone how this proves what a brilliant manager he is.

Steven is not a manager of ArkeFly. Jan Hepppener is.... and yes, the company is losing money....


All sounds pretty iffy to me - probably comes from the same people who think I've applied to ArkeFly :grijns: :grijns:

Yes, i've got to admitt. The 738 is coming in november 2007.
 
eh... 50 euro... dat geldt toch vanaf de datum van de weddenschap aangegaan te zijn? Dus daar komt dan nog wettelijke rente bij toch ;)
 
TFL gaat één 737NG leasen met cockpit voor de komende zomer. Één 767 zal de vloot gaan verlaten :huilt: en mensen zullen omgeschoold gaan worden van 76 naar 73 omdat er uiteindelijk twee eigen 73NG's gaan komen bij TFL.
De geleasde 73 wordt rond mei verwacht en de eerste 73 voor TFL zelf rond november.

Any questions? :dozey:
 
Don't mean nothing!

Don't mean nothing!

No it don't mean nothing - the words that they say
No it don't mean nothing - the games that people play
No it don't mean nothing - no victim no crime
No it don't mean nothing - 'til you sign it on the dotted line

Richard Marx - "Don't mean nothing"

Talk is cheap - show me the money! ;)
 
Eindelijk mag ik samen met Tijgert jouw beruchte "show me the money" gaan zeggen als ons eigen brommertje toegevoegd wordt aan de vloot.

Iedereen trouwens nog de allerbeste wensen.

Groeten Steef
 
OK!

OK!

Sure - I'm quite happy to take a few more bets.

Tijgert if you want to increase the size of your bet that's fine too - knock yourself out! ;)

Easy money!
 
UPDATE....

Kan haast niet wachten om de foto van onze eerste "beauty" te showen.

Maar de opleidingen voor de 73 zijn gepland, boekwerken zijn zo goed als af en de levering staat gepland op 2 nov.....

Hatseflats...

Groeten Steef
 
Als we jou maar niet kunnen zien op die foto vind ik alles best Steef!

Al besloten waar je je 50E aan gaat uitgeven? biertje voor FD op Teuge allicht?
 
Sure - I'm quite happy to take a few more bets.

Tijgert if you want to increase the size of your bet that's fine too - knock yourself out! ;)

Easy money!

Ik wil graag mijn weddenschap verhogen naar 150 euro.....

Show us the money.... (bijna dan)

Groeten Steef
 
Back
Top