scoop 2 2006

Show me the money!

Show me the money!

EL Stevo said:
Hahahhaa goh...... toevallig is er pas getekend voor een gloednieuwe 738 hahaha

Ik zou maar alvast wat Sri Lanka Roepie's opzij gaan zetten.

Talk is cheap El Stevo - care to show me some money ;) ?

How much shall I put you down for?


Tijgert,

50 Euros is fine this time around - I like the T-shirt/sticker idea too. Perhaps next time
 
19 of 77 said:
Talk is cheap El Stevo - care to show me some money ;) ?

How much shall I put you down for?

Tja ik kan niet anders dan meedoen met collega Tijgert........

Ciao

PS Is dit verantwoord mbt de gokwet hahaha
 
It's a deal! january 1st 2008 we'll see... one of us pays 50 euro-bucks to the other.

Don't welch on your bet, it'll haunt you longer than applying with us :)
 
Last edited:
Very Good!

Very Good!

EL Stevo said:
Tja ik kan niet anders dan meedoen met collega Tijgert........

Ciao

PS Is dit verantwoord mbt de gokwet hahaha

Ok you're in for 50 Euros as well :D

Don't worry about the Sri Lankan Rupees - I have an account at the ABN Amro in the crew centre. You can just deposit the money there before or after your flight ;)

Now where's Local........
 
ohh this is just fantastic !!! been deadheading for the last 14 hours, slept less then 2 hours within a 24hr period, yet u guys are able to crack up!

thanks for the good laugh...

Jan 1st it is... Can't wait !!
 
:eek!: De deal voor de 738 is afgeketst.... Gaan snel op zoek naar een andere die voor het volgende winter schema geleverd kan worden......
 
Volgens mij was het een lease deal voor 2x nieuwe 738s, maar een andere heeft ze voor de neus van TFL weggekaapt......
Zijn nu op zoek naar andere 738s maar gaat waarschijnlijk niet meer lukken voor het zomer schema.
 
En dan lees je weer even bovenin het begin van deze thread en maak je geld over aan 19of77 minus 10% van de totale pot voor Theo! Dank u.:grijns: :grijns:
 
FOUT Theo,

De deal staat voor 1 jan 2008..... en dan hebben we die gloednieuwe heerlijke schoonheden gewoon vliegen.......

Mzzls Steef
 
"Op termijn", zegt Stevie. Da's dus nog niet erg concreet.

Veel interessanter vind ik de vraag wat er na de BMI-lease met MCV gaat gebeuren. Houden of terug naar ILFC?
 
Wat er niet gezegd wordt, is dat de de twee airbussen weer weg zijn.
Blijft een vreemd verhaal. Gedurende de zomer 1*a320 en 1*a321 ingehuurd met cockpit. Deze winter weer een 738 met cockpit. Waarom wordt er geen eigen coclpit gebruikt?
Wat wil TFL nu eigenlijk????? Met 1 * 738 wordt denk ik zo geen geld verdiend.
Goed dat er geen CAO is (????) anders had de VNV wel moeilijk gedaan.
 
Back
Top